Big Boss Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Reclame op nieuwssites! Bah. Probeer je een filmpje bij een nieuwsartikel te bekijken - dat op de koop toe maar anderhalve minuut duurt - krijg je eerst een halve minuut reclame voorgeschoteld. En het is ook altijd reclame voor auto's. Reageren
Michael Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Het nieuwe systeem van YouTube, YouTube Red waar je voor een bepaald bedrag naar exclusieve shows kan kijken van populaire vloggers. Ik ga echt niet acht euro per maand betalen zodat ik naar een filmpje kan kijken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Het nieuwe systeem van YouTube, YouTube Red waar je voor een bepaald bedrag naar exclusieve shows kan kijken van populaire vloggers. Ik ga echt niet acht euro per maand betalen zodat ik naar een filmpje kan kijken. Jij hebt dan zeker ook geen Netflix? Het verliezen van veel games in FIFA is nu een van mijn grootste struikelblokken. De servers zijn tot nu toe bij mij prima. (hmmm... EA en iets goeds..) Reageren
Michael Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Nee, ik heb ook geen Netflix of Spotify Premium. Ik heb een mooie televisie op mijn kamer met MyPrime en ik kan gewoon gratis muziek luisteren van Spotify. Dan lijkt het me een beetje raar om daar zoveel geld te voor betalen, Nick. Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Why the fuck you lying? Graag een nuttige bijdrage posten, anders kun je net zo goed niets zeggen. Handhavers die niet kijken naar subsidiariteit (praktisch gewoon hetzelfde doen, terwijl het niet gehoeven had). Niks tegen Erwin ansich hoor, irl kan ik me er ook aan ergeren. Zoiets is dan gewoon een opzetje. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 (bewerkt) Why the fuck you lying? Graag een nuttige bijdrage posten, anders kun je net zo goed niets zeggen. Handhavers die niet kijken naar subsidiariteit (praktisch gewoon hetzelfde doen, terwijl het niet gehoeven had). Daarvoor zijn de modtags ook uitgevonden! Ben vandaag uitgescholden voor 'freetzak' door een caissière bij de Albert Heijn. Ik vind het eens in de zoveel tijd wel lekker om iets ongezonde te eten. Ik ben gezond en ben niet dik. Wil wel weten waar de fak zij het lef vandaan haalt omdat tegen een klant te zeggen. Bewerkt: 26 oktober 2015 door ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 (bewerkt) - Bewerkt: 8 januari 2017 door .PhoeniX. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ben vandaag uitgescholden voor 'freetzak' door een caissière bij de Albert Heijn. Ik vind het eens in de zoveel tijd wel lekker om iets ongezonde te eten. Ik ben gezond en ben niet dik. Wil wel weten waar de fak zij het lef vandaan haalt omdat tegen een klant te zeggen. De chef aangesproken? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Why the fuck you lying? Graag een nuttige bijdrage posten, anders kun je net zo goed niets zeggen. Handhavers die niet kijken naar subsidiariteit (praktisch gewoon hetzelfde doen, terwijl het niet gehoeven had). Daarvoor zijn de modtags ook uitgevonden! Ben vandaag uitgescholden voor 'freetzak' door een caissière bij de Albert Heijn. Ik vind het eens in de zoveel tijd wel lekker om iets ongezonde te eten. Ik ben gezond en ben niet dik. Wil wel weten waar de fak zij het lef vandaan haalt omdat tegen een klant te zeggen. Van modtags krijg je geen melding Het is inmiddels opgelost. Heb ik vandaag mijn auto gewassen, vond een vogel het nodig om mijn raam eronder te kakken Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Why the fuck you lying? Graag een nuttige bijdrage posten, anders kun je net zo goed niets zeggen. Handhavers die niet kijken naar subsidiariteit (praktisch gewoon hetzelfde doen, terwijl het niet gehoeven had). Daarvoor zijn de modtags ook uitgevonden! Ben vandaag uitgescholden voor 'freetzak' door een caissière bij de Albert Heijn. Ik vind het eens in de zoveel tijd wel lekker om iets ongezonde te eten. Ik ben gezond en ben niet dik. Wil wel weten waar de fak zij het lef vandaan haalt omdat tegen een klant te zeggen. Van modtags krijg je geen melding Het is inmiddels opgelost. PM's & (puntenloze) warns wel (voor het lid dan). +1 voor het positief oppakken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Ben vandaag uitgescholden voor 'freetzak' door een caissière bij de Albert Heijn. Ik vind het eens in de zoveel tijd wel lekker om iets ongezonde te eten. Ik ben gezond en ben niet dik. Wil wel weten waar de fak zij het lef vandaan haalt omdat tegen een klant te zeggen. De chef aangesproken? Neh, had trek. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Verticale video's. Leer eens filmen, zeg. Ja, het is makkelijk om je telefoon verticaal vast te houden, maar als je consequent naar landschapmode overschakelt bij het filmen zal het op den duur wel een automatisme worden. Waarom doen ontwikkelaars daar niet eens iets aan? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Mensen die niks zeggen als je netjes hallo of gedag zeggen als je aan het wandelen bent buiten alleen of met de hond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.