Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

-Bussen van De Lijn die niet weten wat stop betekent.

-Kutkinderen die het nodig vinden om hun schoenen door de bus te gooien.

-Kutkinderen die niet weten waarvoor de knop "Alarm" dient en er dus maar 10x op drukken.

-Mensen die naast je komen zitten vlak voor je moet afstappen.

-Volle bussen

>>> Door SpacyColours: Racistische uitingen verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

-Bussen van De Lijn die niet weten wat stop betekent.

Ik wist niet dat bussen zo slim waren...

Ik klaag dat de mensen van tegenwoordig niks meer gewend zijn:

- Niet naar buiten willen omdat het een beetje motregent.

- Pak zuivel weggooien wat één dag over de tht-datum is.

- Enzovoort

Link to comment
Delen op andere websites

3,5 week geleden heb ik bij een niet nader te noemen bouwmarkt tegels en toebehoren besteld. Er was mij toen toegezegd dat deze ruim voor deze week bezorgd zouden zijn. Ik heb deze en volgende week vrij, en ik zou deze week gebruiken om ze te leggen. En nou raad je het al, ze zijn er nog niet frown.gif En nou werd ik gisteren terug gebeld, dat ze er achter waren gekomen dat ze op 8 april bij de leverancier waren verzonden, maar dat ze nooit bij de centrale opslag van de bouwmarkt zijn aangekomen. Ik vraag me af, hoe raak je 43 pakken met tegels kwijt?!?! Ik wordt vandaag terug gebeld, ik ben benieuwd waar ze nu weer mee komen. En dan nog iets, hoewel ik bij de bestelling duidelijk heb aangegeven dat het bezorgd moet worden, is dat bij hun niet helemaal doorgekomen. Ze denken zeker dat ik die 43 pakken in m'n autootje ga meenemen... Nou, bezorgkosten betaal ik na deze ellende helemaal niet meer puh2.gif

Voor zover mijn ergernis van dit moment. Toch fijn dat er een topic is waar ik het even van me af kan schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep laatst langs de weg, kwam er ineens met een noodvaart een vrachtwagen door de bocht scheuren. Prompt vlogen er volle stapels tegels en toebehoren uit, die ik gelukkig nog net wist te ontwijken. De vrachtwagenchauffeur had niets door, dus die stenen is die nu mooi kwijt. Ik dacht nog, zal ik ze een belletje geven om te zeggen dat ze 43 pakken tegels zijn verloren, maar stiekem vond ik het wel komisch dat er nu in Nederland een man flink zit te balen dat ie geen tegels ontvangen heeft. animaatjes-lachen-03178.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders die een Marokkaans accentje opzetten als ze praten.

Dat is echt zo hinderlijk zeg, we hadden laatst op onze school een jongen die dan zijn broek laag draagt en dan dat accent opzet, en dan keek hij raar wanneer er mensen zich compleet ergeren aan dat gedrag. Hij liep vijf seconden op het schoolplein en iemand zat hem al te beledigen. Om eerlijk te zijn, Nederlanders die een Marrokaans accent opzetten is echt zo 2012. slapen.gif

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn old-school G5 muis is kapot. Nieuwe muis besteld, die eventjes op zich laat wachten. Tot die tijd moet ik het met een Mini-muis doen en krijg ik kramp aan m'n hand en heb ik de hele tijd zin om dat dingetje te crunchen >.<

1zYGjm2B2VMYYNt.jpeg

Vaarwel G5, u heeft mij 10 goede jaren gediend.

e_blue_pequeno_mouse_001.jpg

Grmbl! :@

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...