GuitarGuy666 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Mensen die iets verkeerd gebruiken zoals: thats what she said, of andere dingen Mensen die dingen kopieren van 9gag of andere sites terwijl ze ze zelf niet snappen Docenten die altijd maar de pik op je hebben Mensen die denken dat ze beter zijn Mensen dij steeds maar klagen en supergtagamer heten Mensen die aan een stuk door praten Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 (bewerkt) Namenstelers op Callofduty.nl mogen opzouten. Ook de andere rare figuren, btw. Bewerkt: 6 december 2012 door Dipsie8 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 teletubbies sesamstraat de tweenies en al die andere kutseries waarvan het liedje in mijn hoofd zit Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Geplaatst: 13 juni 2013 De kantine bij mij op school! Ik heb laatst anderhalf uur staan wachten op een stoeltje naast de kantine, glurend naar de ene medewerkster die haar hele weekend in geuren en kleuren beschreef aan de ander terwijl ze elk product steeds 10 minuten lang vast bleef houden alvorens het in de rekken te leggen. En echt, anderhalf uur met toenemende frustratie (sowieso al met koppijn) op een stoeltje zitten te kijken naar een stel wijven dat de tijd van de wereld neemt is minder leuk dan dat het klinkt. En vandaag heb ik weer een kwartier gewacht, tot ik uiteindelijk maar weer naar boven ben gegaan omdat ik nu geen zin had om weer 'uit principe' te wachten op mijn ontbijt... ik had mezelf voorgenomen om de eerstvolgende keer dat dit zou gebeuren, gewoon dat restaurant in te lopen, iets te pakken (die medewerksters zijn immers toch nergens te bekennen) en zonder betalen er vandoor te gaan, maar ik heb me nog net kunnen tegenhouden. Één voordeel; dit is in ieder geval een extra impuls om thuis te ontbijten... Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Geplaatst: 16 juni 2013 Ik had een mooie headshot op 588m, wordt je direct als hacker uitgescholden. :7 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Mensen die hun klaagzucht met de gehele online wereld moeten delen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Mensen die hun klaagzucht met de gehele online wereld moeten delen. Als dat jouw klacht is, klaag je over jezelf, klaagception! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik had een mooie headshot op 588m, wordt je direct als hacker uitgescholden. :7 En dan nu de call of duty ghosts single player missie 1. Schiet hem neer op 1000 meter afstand. *schiet* *is raak* " Je bent geband door "Cpt. Price". Reden: Hacker. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Als enigste persoon van jouw leeftijd geen vakantiewerk kunnen vinden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 (bewerkt) Grmbl...hmpf..hmnm... Grr... mhm... Zo, dat voelt opgelucht! Bewerkt: 17 december 2013 door NicolaB Reageren
dionkoffie Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 ik haat het als bomen tegen mij gaan praten Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 ik haat het als bomen tegen mij gaan praten Verklaar u nader... Reageren
dionkoffie Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 dionkoffie lust geen koffie Reageren
Faenty. Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Dionkoffie, zit je aan de hallucinerende middelen, maat? Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik heb al dagen niet meer zo gelachen. Wat slik jij bij je koffie, Dion? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.