Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

Mensen die iets verkeerd gebruiken zoals: thats what she said, of andere dingen

Mensen die dingen kopieren van 9gag of andere sites terwijl ze ze zelf niet snappen

Docenten die altijd maar de pik op je hebben

Mensen die denken dat ze beter zijn

Mensen dij steeds maar klagen en supergtagamer heten

Mensen die aan een stuk door praten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

  • 6 maanden later...

De kantine bij mij op school! Ik heb laatst anderhalf uur staan wachten op een stoeltje naast de kantine, glurend naar de ene medewerkster die haar hele weekend in geuren en kleuren beschreef aan de ander terwijl ze elk product steeds 10 minuten lang vast bleef houden alvorens het in de rekken te leggen. En echt, anderhalf uur met toenemende frustratie (sowieso al met koppijn) op een stoeltje zitten te kijken naar een stel wijven dat de tijd van de wereld neemt is minder leuk dan dat het klinkt.

En vandaag heb ik weer een kwartier gewacht, tot ik uiteindelijk maar weer naar boven ben gegaan omdat ik nu geen zin had om weer 'uit principe' te wachten op mijn ontbijt... ik had mezelf voorgenomen om de eerstvolgende keer dat dit zou gebeuren, gewoon dat restaurant in te lopen, iets te pakken (die medewerksters zijn immers toch nergens te bekennen) en zonder betalen er vandoor te gaan, maar ik heb me nog net kunnen tegenhouden.

Één voordeel; dit is in ieder geval een extra impuls om thuis te ontbijten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een mooie headshot op 588m, wordt je direct als hacker uitgescholden. :7 :7 :7

En dan nu de call of duty ghosts single player missie 1. Schiet hem neer op 1000 meter afstand. *schiet* *is raak* "

Je bent geband door "Cpt. Price". Reden: Hacker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...