MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Koffieleutjes denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Hij lust geen koffie, zegt-ie net. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Hij moet wel iets nemen om bomen te horen praten, of ligt dat aan mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Klacht: mensen die offtopic gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Topic's waar je achter zoekt en niet vindt, ook al typ je de titel letterlijk over in de zoekbalk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VFreak Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Dat ik snachts niet kan gamen omdat mijn toetsenbord te veel lawaai maakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Als mensen je heel erg lang aanstaren.. Als je moet schijten en het er niet uit wilt komen. Bewerkt: 10 januari 2014 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Dat er teveel geklaagd wordt in het klaagtopic, daar wil ik graag over klagen. Oh, en dat 'klagen' toch wel een vreemd woord is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Dat mijn oksels niet bepaald lekker ruiken. Daar klaag ik om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Zit het effe tegen? Een 1 gekregen voor Frans? Banden lekgeprikt? Laat je rage de vrije loop in dit topic! Ik zal meteen de aftrap maken. Door 't verbouwen op Station Den Bosch moet ik elke dag omreizen, leuk als je al op 7 uur op moet staan >>> Door SpacyColours: Samengevoegd met al bestaand topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Ik had gisteren mijn bier buiten de koelkast laten staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 (bewerkt) Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers. Idd, in de eerste maand(en) na een nieuw spel is het normaal en redelijk om spoilers te (moeten) gebruiken. Maar nu na een half jaar(bij V dan), dan heb je gewoon pech als je nog niet weet XD Bewerkt: 8 april 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 een 3,7 voor Biologie.. sta al onvoldoende voor Bio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Gisteren heel slecht gespeeld in de zaal. Gelukkig was het een oefenwedstrijd tussen mensen uit ons team en niet tegen een ander, anders was ik helemaal pissed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.