Jump to content

Het grote klaagtopic

Teh_Ninja

Recommended Posts

Zit het effe tegen? Een 1 gekregen voor Frans? Banden lekgeprikt? Laat je rage de vrije loop in dit topic! Ik zal meteen de aftrap maken.

Door 't verbouwen op Station Den Bosch moet ik elke dag omreizen, leuk als je al op 7 uur op moet staan :cab:

>>> Door SpacyColours: Samengevoegd met al bestaand topic.<<<

Gebruik jij ooit de zoekfuctie? :7

Net FUCKING tegenwind gehad, midden in de polder...

Delen op andere websites

• Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

25

• NicolaB

22

• .PhoeniX.

22

• SpacyColours

21

Zit het effe tegen? Een 1 gekregen voor Frans? Banden lekgeprikt? Laat je rage de vrije loop in dit topic! Ik zal meteen de aftrap maken.

Door 't verbouwen op Station Den Bosch moet ik elke dag omreizen, leuk als je al op 7 uur op moet staan :cab:

Mensen die denken alles te zijn om op die tonage tegen forumleden te praten.

Delen op andere websites

D"r is een manier om met dat ding om te gaan en ik begrijp hem niet. Naja, twee compleet inactieve topics naar boven getrapt in 2 dagen is best een achievement.

Delen op andere websites

D"r is een manier om met dat ding om te gaan en ik begrijp hem niet. Naja, twee compleet inactieve topics naar boven getrapt in 2 dagen is best een achievement.

Hij krijgt wel een Achievement, hé? :@

Delen op andere websites

Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers.

Agree.

Verder heb ik niet echt iets te klagen. Ik ben ook niet echt iemand die snel zeurt over iets. Maar als er dan iets is waar ik over kán klagen, dan hoor je het ook constant. :clown: Ik weet alleen, unfortunatly, even geen voorbeeld..

Delen op andere websites

Het nog steeds moeilijk doen hier over spoilers.

Idd, in de eerste maand(en) na een nieuw spel is het normaal en redelijk om spoilers te (moeten) gebruiken.

Dat mensen klagen over iets waarbij ze blijkbaar enkel aan zichzelf denken en de PC-gamers voor wie de game straks helemaal nieuw is voor het gemak maar even vergeten.

Delen op andere websites

Oh nee, ik heb ook een verschrikkelijke haat aan ASP......

Wat heeft de Association for Surfing Professionals jou aangedaan? Of bedoel je wat anders met ASP?

Oh ik heb zo veel dingen die beginnen met asp die ik haat...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...