Silverbyte Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Het zag er niet naar uit dat ik hem voor het aanvankelijk vastgestelde bedrag zou gaan verkopen, dus ben ik akkoord gegaan met het bod van Everton. Lekker terug naar z'n oude club, die Spanjaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Spijtig, ik had er 14,2 miljoen voor over... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Had dan een bod uitgebracht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Nee, want ik had het geld nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Rond middernacht zullen de eerste échte wedstrijden gespeeld worden. Hoe denken jullie over je eerste tegenstander? Ik ben in ieder geval vol vertrouwen, gezien de positieve resultaten in de voorbereiding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik weet het nog niet, ik heb gelijk al een moeilijke wedstrijd, dus ik moet gelijk me beste team inzetten tegen Manchester City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik begin tegen West Ham, verwacht ik niet al te veel problemen mee. Oh, trouwens, Bierbuikje, ik heb een bod op een van je spelers uitgebracht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik mag de eerste wedstrijd tegen Liverpool, ook niet de makkelijkste ploeg. Ik heb wel het thuisvoordeel, dus ben heel benieuwd wat voor een wedstrijd het gaat worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Leuk geprobeerd Dippie, maar een jong, groot talent als Gnabry gaan we natuurlijk niet voor een schijntje van de hand doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Het viel te proberen, al had ik er weinig hoop op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Oh, trouwens, Bierbuikje, ik heb een bod op een van je spelers uitgebracht! Mooi niet, die blijft mooi in mijn team. Ik ga hem nog hard nodig hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Heb mezelf inmiddels voorzien van een andere speler. Dit betekent ook dat Mertesacker van mij mag uitkijken naar een nieuwe club. Sla je slag, zou ik zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Zijn er nog een paar mensen, die spelers van mij club willen hebben? Heb namelijk nog een paar goeie middenvelders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Zijn er nog een paar mensen, die spelers van mij club willen hebben? Heb namelijk nog een paar goeie middenvelders. Is Kagawa te koop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ja hoor, die zit niet in me basis team, dus die kan je wel kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.