Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 In Kagawa ben ik ook wel geïnteresseerd. Wat zou je er voor willen hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 12 miljoen kan ik wel meeleven. Heb trouwens nog 2 spelers met ongeveer dezelfde prijs en de zelfde gemiddelde. Young en Cleverly, maar als jullie Kagawa willen. ''Hoogste bieder krijg hem''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik heb een bod uitgebracht op Cleverley. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Gelijk maar geaccepteerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Nou, ik denk dat ik mijn team voor de eerste paar wedstrijden wel rond heb. Afwachten hoe dit ploegje speelt en ondertussen sparen voor eventuele versterkingen. Denk niet dat dat nodig zal zijn, though. Met Drogba ook nog een aanvaller van wereldniveau binnengehaald, met Cleverley een goede backup mid en verder vrijwel alle zwakke schakels verkocht. Ben vol vertrouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Een lekker begin met Spurs! Ik heb 5-0 gewonnen van Cardiff en sta gedeelde eerste plaats (zelfde doelsaldo) met Arsenal. Een hattrickje van Soldado is ook leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik mag de eerste wedstrijd tegen Liverpool, ook niet de makkelijkste ploeg. Ik heb wel het thuisvoordeel, dus ben heel benieuwd wat voor een wedstrijd het gaat worden 0-2 Ik heb overigens net een koopje van €10 miljoen van de transferlijst afgehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Manchester City 1-2 Manchester United. Pff, heb gelijk al 1 van me moeilijkste tegenstanders verslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Overtuigende winst voor mij, uit nog wel. Heerlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Eerste wedstrijd met een mooie 1-0 gewonnen en geen blessures. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Eerste wedstrijd 0-2 verloren. Gelukkig is dat nog maar één wedstrijd en wacht ik af hoe ik de komende wedstrijden ga spelen. Ik heb kwalitatief de spelers wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 (bewerkt) Is er trouwens iemand die voor mij een keeper onder de 25 wil scouten met een verdediging van 82 of hoger? Bewerkt: 4 mei 2014 door Dippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Ik zal binnenkort eens kijken wat ik voor je kan betekenen, hangt er een beetje vanaf of het voor mijzelf ook nuttig kan zijn. Heb zelf Varane gescout en toegevoegd aan mijn selectie. Dat betekent dat er eventueel een verdediger weg mag, dus kom gerust met een bod als je je ploeg wil versterken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 Eerste wedstrijd met 1-2 gewonnen. Ben er wel blij mee, zonder veel versterkingen ga ik het seizoen winnend in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 (bewerkt) Er mee rekening houdend dat alleen Jesperkaj en ik tegen een echte speler (tegen elkaar) moesten, en de rest tegen een computer speelde, valt me een 0-2 verlies nog best mee. Bewerkt: 4 mei 2014 door Dippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.