Venzio Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 5-1 weer gewonnen! Soldado heeft nu zijn 2e hattrick op rij dus 6 doelpunten in 2 wedstrijden, not bad! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2014 1 - 1 tegen Liverpool, lijkt me keurig toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 1-0 gewonnen van Newcastle United. Ik geloof dat ik een betere tactiek moet kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 2-0 van Cardiff gewonnen. De volle drie punten, maar tegen zo'n laagvlieger had ik, net zoals tegen West Ham, op meer doelpunten gehoopt. Maar goed, ik mag niet klagen. Komende wedstrijd tegen Crystal Palace, ben benieuwd of mijn doelpuntenmachine dan weer op gang komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Weer geen doelpunten noch gelijkspel. Een vervelende nederlaag van 1-0 geleden. Ik denk dat ik toch een andere tactiek zal moeten kiezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp.. Bewerkt: 5 mei 2014 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Manchester City, who? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Hoppaa, 5-0 winst tegen Norwich City, met een hattrick voor Rémy. Norwich City had amper wat in te brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 (bewerkt) Geen puntjes kunnen pakken tegen Manchaster United helaas.. Bewerkt: 6 mei 2014 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Weer een klinkende 4-0 zege. Nu nog Fulham-uit, en dan volgen drie zware wedstrijden. Complimenten ook aan Newcastle, dat met 5-0 won van een Norwich dat toch heel lekker bezig was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Tactiek vergeten aan te passen, jezus wat ben ik dom.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Weer een lekkere overwinning. Vanavond wacht de eerste échte beproeving, thuis tegen Liverpool. Succes Jesper! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Southhampton kan gaan dromen over Europees voetbal, het gaat heerlijk vooralsnog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Maar met lui als Shaw en Ward-Prowse heb je dan ook groeibriljantjes in huis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp.. Ik hoop niet dat je teveel hebt gedronken gisteren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.