Bierbuikje Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Maar met lui als Shaw en Ward-Prowse heb je dan ook groeibriljantjes in huis! Zeker! Maar ik moet toegeven dat ik niet helemaal weet hoe ik er het maximale uit kan halen. Trainen of opstellen is mijn dubio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Het enige wat ik tegen Stoke City kon is punten verliezen, maar dat is gelukkig niet gebeurd met een 3 - 1 overwinning. Morgen zelfde tijd, zelfde plek de bekerwedstrijd tegen alweer Stoke City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Van Manchester United met 5-1 gewonnen! Soldado gaat ook lekker met 8 in 4 wedstrijden, morgen een dagje verdiende rust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Mijn eerste verliespartij van dit seizoen. 1-0 slechts, Jesper heeft iets meer geluk gehad blijkbaar. Rode kaart ook nog voor mij, dat zal ook meegespeeld hebben. Wel gefeliciteerd man, goed gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Geluk? Twee keer zoveel doelpogingen, 67% balbezit... Ik kan dat niet echt geluk noemen. Tegen Tottenham had ik pas veel geluk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Altijd indekken he. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2014 Het gaat wel lekker zeg! Ik sta momenteel 5e, terwijl ik 10e moet worden. Hopelijk kan mijn teampje dit even volhouden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Man, wat een spannende wedstrijd, 3-3 tegen Manchester United. Ik had iets meer kansen en balbezit, maar het had heel anders af kunnen lopen. Toch nog een punt veiliggesteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 1 - 0 gewonnen tegen de nummer laatst, beetje magertjes dus snel de tactiek veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Ik ben trouwens Walcott vier wedstrijden kwijt. Behoorlijke domper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Ik ben Williamson 8 wedstrijden kwijt. Gelukkig kan ik dat met de dokter terugbrengen naar 4 Het viel me verder op dat nummer 4 t/m 8 allemaal 13 punten hebben. Dus als het mee zit, kan ik aankomende ronde mooi een aantal plekken stijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Misschien is het wel handig dit even door te lezen: http://www.onlinesoccermanager.nl/News/2990 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Met 3-3 gelijk gespeeld tegen Arsenal van Silverbyte. Volgende wedstrijd tegen Cardiff uit, dat moet ik wel winnen. Ik heb trouwens bijna 100 Miljoen op de club balans zijn. Tijd voor een bod van 40/50 Miljoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Ja, ik vroeg me al af waarom je in vredesnaam je selectie zo radicaal had uitgedund. Volgens mij heb je echt aan kwaliteit ingeboet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Prima 3-0 overwinning op Aston Villa behaald. Helaas heeft de andere concurentie allemaal gewonen, nu dus één plaatsje gestegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.