xCrazyShotgun Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Nu begint het mijn tol te eisen, voor de derde keer verloren, nu van Norwich City. Ik haak waarschijnlijk af voor de eerste plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Wow, dat moet haast wel een geval zijn van vergeten tactiek te veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Nah, niet echt. Ik dacht met deze tactiek wel te kunnen winnen, maar het zat er helaas niet in gisteren. Vanavond tref ik Chelsea opnieuw in de beker, kijken of een aantal kleine aanpassingen effect sorteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Uitgeschakeld in de beker toernooi van Newcastle United met 6-2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Asphyxiated met een overtuigende 4-0 uitgeschakeld in het bekertoernooi. Helemaal prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Asphyxiated met een overtuigende 4-0 uitgeschakeld in het bekertoernooi. Helemaal prima. Volgende keer beter.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 2-0 van Hull City winnen, vind ik niet echt overtuigend. Maar goed, het is een overwinning, en dat is uiteindelijk genoeg. Vanavond tegen Manchester City, alle vertrouwen in. Wat verwachten jullie van de komende wedstrijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2014 Gewonnen van Arsenal met Southhampton! Dit gebeurt me nooit weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 Fijn... de site ligt er uit bij mij, iemand anders ook het zelfde probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 Fijn... de site ligt er uit bij mij, iemand anders ook het zelfde probleem? Jup, heb ik ook. Hopelijk is het snel opgelost, want ik wil de uitslag weten. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 De website is inmiddels weer online. Echter zijn de uitslagen van speelronde 21 nog niet up-to-date. Ik ben benieuwd of we de nieuwe uitslagen vandaag nog te zien krijgen en anders is het wachten tot morgenavond. [Edit] De uitslagen zijn ook weer up-to-date! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 (bewerkt) Gaat nog een spannend einde van de competitie worden Jesper. Helemaal omdat ik je nog thuis krijg. xD Bewerkt: 24 mei 2014 door -Blade- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Ik denk dat ik nog minimaal 3e kan gaan worden, al wordt het wel een lastige klus om dat te waarmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Gaat nog een spannend einde van de competitie worden Jesper. Helemaal omdat ik je nog thuis krijg. xD Zo'n nederlaag gaat me geen tweede keer overkomen. Zet je dus maar alvast schrap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.