Bierbuikje Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Door naar de halve finale in het bekervoetbal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Ik ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2014 Iemand heeft zo verschrikkelijk veel geluk gehad gisteren niet normaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2014 Iemand heeft zo verschrikkelijk veel geluk gehad gisteren niet normaal... We waren aan elkaar gewaagd, maar het was net die ene penalty van mij die er wel in ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2014 Aan elkaar gewaagd? De statistieken laten toch echt wat anders zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2014 Aan elkaar gewaagd? De statistieken laten toch echt wat anders zien. Die 3 goals van mij zijn er anders echt niet vanzelf in gerold. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2014 Aan elkaar gewaagd? De statistieken laten toch echt wat anders zien. Die 3 goals van mij zijn er anders echt niet vanzelf in gerold. Denk dat mijn keeper een flinke off day had. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2014 Volgens mij is OSM wat overstuur... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2014 (bewerkt) Jup, volgens mij is het weer raak... Bewerkt: 28 mei 2014 door -Blade- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Finale bekervoetbal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Helaas het bekertoernooi moeten verlaten. Goed gespeeld, Jesper! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 20 wedstrijden op rij ongeslagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Kampioen! Nu alleen nog de beker in de wacht slepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Kampioen! Nu alleen nog de beker in de wacht slepen. Schrijf die laatste maar op je buik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2014 Haha, de rivaliteit is nog vers! Ik zit vast op plek 3. Niet slecht, mijn doelstelling was 4e, maar je hoopt natuurlijk op meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.