KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Oke thx! Hoe zit t met de servers? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 (bewerkt) Ik heb gister weer eens het spel opgestart. Domination blijft nog steeds mijn favoriete game mode en dan het liefst in de Mappen; -Comeback -Terrace Bewerkt: 16 maart 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Ik heb gister weer eens het spel opgestart. Domination blijft nog steeds mijn favoriete game mode en dan het liefst in de Mappen; -Comeback -Terrace Ja, ben ik totaal met je eens! Ik speel zelf nu sinds 3 weken CoD weer. Wilde AW eerst niet kopen ivm die futuristische gameplay. Kon het toch niet laten. Ik speel nu alleen de "Classic" mode zonder dat EXO gedoe. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Dat exo gedoe makt het juist weer wat frisser. Maargoed, als de te futuristisch is, dan zal je die laser rifles ook wel niet gebruiken denk ik?? Of bedoel je: ik gebruik de exo niet, omdat dat te lastig word, en de futuristische wapens zijn wel leuk? Ik heb het al een poosje niet meer gespeeld, misschien weer eens opstarten, maar ik betwijfel of de verbindingen beter zijn geworden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 (bewerkt) Dat exo gedoe makt het juist weer wat frisser. Maargoed, als de te futuristisch is, dan zal je die laser rifles ook wel niet gebruiken denk ik?? Of bedoel je: ik gebruik de exo niet, omdat dat te lastig word, en de futuristische wapens zijn wel leuk? Ik heb het al een poosje niet meer gespeeld, misschien weer eens opstarten, maar ik betwijfel of de verbindingen beter zijn geworden. Nee, ik speel niet met de laserguns. De reden daarvoor is niet omdat het te futuristisch is maar gewoon omdat het voor mij niet fijn speelt. Het probleem vind ik ook gewoon dat het te lastig is. Ik zie iemand staan en voordat ik mijn schietknop indruk vliegt de tegenstander weg en vermoord mij terwijl hij in de lucht hangt. Mijn reactievermogen is niet zo best en daardoor ging ik de 1e dag dat ik CoD AW speelde vaak dood. Enige voordelen aan dit spel vind ik wel de Killstreaks. De killstreaks kan je helemaal customizen naar eigen smaak. Dat bevalt me wel prima! Ik gebruik UAV (+Speed), Stealth Bomber (of Assault Drone + Rockets) en System hack (+ disable equipment en assist points) Wapens zoals KF5, HBRa3 en Bal-27 spelen wel echt heerlijk. Ik heb tijdens mijn 1e supply drop gelijk de Bal-27 Obisidian Steed te pakken waarmee ik een aantal redelijke gameplay's gehaald heb. (Dan heb ik het over 33-8/44-10) Dat vind ik redelijk. De ASM1 waar de meeste mensen mee spelen kan ik totaal niet mee overweg. Die iron sight vind ik maar niks en Red Dot Sight vind ik dan weer zonde van de Attachment opties. Ik ben momenteel Prestige 2 lvl 47 (1D 4H 51M gespeeld) Kill/Death ratio: 1.37 W/L: 0.97 Score per minute: 335.98 Hier ben ik best tevreden mee. In de bijlage mijn Armory met een groot gedeelte van mijn Elite weapons. Wat zijn jullie scores? Bewerkt: 22 maart 2015 door NickOwnage Reageren
Niked Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 (bewerkt) Al krijgen wij op psn de update pas een maand later kwijl ik nog altijd. Bewerkt: 22 maart 2015 door skullz-000 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 WAT! NOOIT! :O ??? Zoveel elite :O Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Zoveel elite :O Ja, ik dacht dat het vrij normaal was totdat ik allerlei video's van Advanced Supply Drops openings zag. Was zelf niet zo enthousiast toen ik: Obsidian Steed, Speakeasy en Breakneck uit normale supply drops had. Die paarse royal stuff vind ik wel nice. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 (bewerkt) Ik had ook aardig wat elite spul, alleen redeem ik een hoop van dat spul, wat ik toch niet gebruik, of waarvan ik de specs juist minder van vind. Heb je bij classic Playlist trouwens ook Hardcore mode? Of moet je daarbij ook een halve clip legen om iemand dood te krijgen? Bewerkt: 23 maart 2015 door Dragon__rage Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Ik had ook aardig wat elite spul, alleen redeem ik een hoop van dat spul, wat ik toch niet gebruik, of waarvan ik de specs juist minder van vind. Heb je bij classic Playlist trouwens ook Hardcore mode? Of moet je daarbij ook een halve clip legen om iemand dood te krijgen? Ja, ik redeem ook wel veel maar omdat ik niet meer ga prestigen ga ik alles opsparen. Nee, Classic Playlist heb je alleen Moshpit met TDM, Dom, S&D en KC. Drie modes daarvan vind ik echt top. Ik heb alleen een hekel aan S&D omdat die soms wel 10 rondes duren. Dood gaan is vaak bij mij anderhalf minuut wachten. Dodelijk saai. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 (bewerkt) Al krijgen wij op psn de update pas een maand later kwijl ik nog altijd. Ik sla de Season Pass voor deze game een keer over, want speel toch steeds minder en vind het dan zonde om 50 euro te betalen. Ook gedaan met Ghosts toen maar nooit de nieuwe Maps gedownload. Bewerkt: 23 maart 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Al krijgen wij op psn de update pas een maand later kwijl ik nog altijd. Ik sla de Season Pass voor deze game een keer over, want speel toch steeds minder en vind het dan zonde om 50 euro te betalen. Ook gedaan met Ghosts toen maar nooit de nieuwe Maps gedownload. Same here. Ik had ook season pass voor Ghosts ook nooit echt gebruikt. Mooie geldklopperij om altijd die oude maps te remaken en weer in te brengen zelfs al zijn het fijne en speelbare maps. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Ik had ook aardig wat elite spul, alleen redeem ik een hoop van dat spul, wat ik toch niet gebruik, of waarvan ik de specs juist minder van vind. Heb je bij classic Playlist trouwens ook Hardcore mode? Of moet je daarbij ook een halve clip legen om iemand dood te krijgen? Ja, ik redeem ook wel veel maar omdat ik niet meer ga prestigen ga ik alles opsparen. Nee, Classic Playlist heb je alleen Moshpit met TDM, Dom, S&D en KC. Drie modes daarvan vind ik echt top. Ik heb alleen een hekel aan S&D omdat die soms wel 10 rondes duren. Dood gaan is vaak bij mij anderhalf minuut wachten. Dodelijk saai. Ik heb ook een poosje gewacht met ranken, aangezien ik bepaalde dingen wilde behalen en hiermee al aardig ver op weg was ( +25 killsstreak, enz..) Alleen heb ik toen ik daarmee bezig was mijn verbinding verbeterd. (NAT 3 naar NAT 1) Hierna kreeg ik alleen maar slechte scores en zelfs geen 10 killstreak meer, zelfs zelden 5 killstreaks. Een poosje later ben ik gestopt met spelen Wel balen dat er bij classic playlists geen hardcore modes zit , dit speel ik toch het liefst. Srry heb het plaatje ff weggehaald Al krijgen wij op psn de update pas een maand later kwijl ik nog altijd. Ik sla de Season Pass voor deze game een keer over, want speel toch steeds minder en vind het dan zonde om 50 euro te betalen. Ook gedaan met Ghosts toen maar nooit de nieuwe Maps gedownload. Ik heb alleen met COD: MW2 extra DLC gekocht, en tot nog toe is dat de enige COD waarbij ik het nog wel waard vond om dat te doen, een Season Pass zal ik dan ook niet zo snel aanschaffen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.