Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

  • 3 weken later...

Ziet er allemaal leuk uit, maar toch ga ik deze CoD weer niet kopen, simpelweg omdat ik het een prutsserie vind. Al die campers en dergelijke halen bij mij direct het speelplezier weg. Heb ooit eens MW3 gekocht, maar heb deze een week daarna weer terug in de kast gestopt waar hij nog steeds stof staat te happen. Moet wel zeggen dat dit er toch wel erg tof uitziet voor een CoD.

Link to comment
Delen op andere websites

WWII uitgemolken? Waar heb jij 't nou over chap? Ze hebben nog zoveel niet laten zien in games van de hele tweede Wereldoorlog, we hebben tegenwoordig al teveel modern Warfare games.

Chap...eigen verzonnen woorden kent niemand he.

umm...Vroeger. Om mee te beginnen.

Oude CoD's. Bijna de gehele MoH serie.

We hebben het wel gezien met de WO2. Het is tijd om vooruit te gaan nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit van 't woord chap gehoord? Uit welk boerenlullegehucht kom jij dan? Maar goed ik zal ff ontOPIC gaan Moh serie is al heel oud komt al jaren niet meer uit moderne oorlog games laatste jaren zal ik ff noem, Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Black ops II, battlefield 3, battlefield 4, Homefront, noem 's uit de laatste 5 jaar zoveel mogelijk tweede oorloggames.

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit van 't woord chap gehoord? Uit welk boerenlullegehucht kom jij dan? Maar goed ik zal ff ontOPIC gaan Moh serie is al heel oud komt al jaren niet meer uit moderne oorlog games laatste jaren zal ik ff noem, Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Black ops II, battlefield 3, battlefield 4, Homefront, noem 's uit de laatste 5 jaar zoveel mogelijk tweede oorloggames.

Butthurt zijn over een of ander straattaal woordje wat ik niet ken hoeft niet he :)

Lijst:

War Thunder, Wings of Prey (2010) Pearl Harbor Trilogy - 1941: Red Sun Rising (2010), Air Conflicts: Secret Wars (2011), IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (2011), Birds of Steel (2012), Damage Inc. Pacific Squadron WWII (2012), Air Conflicts: Pacific Carriers (2012), World of Warplanes (2013), War Thunder (2013), IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad, Silent Hunter V: Battle of the Atlantic, Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, Rising Storm expansion, Enemy Front (2014), Uprising44: The Silent Shadows, Dino D-Day, Iron Front: Liberation 1944, Velvet Assassin, The Saboteur ,

Dat zijn er nogal wat. Aan de andere kant ook weer niet. Aangezien game Devs gaan nadenken en eenmaal vooruit gaan, en (vrijwel) stoppen met WW2 games. Gelukkig :)

Ontopic:

Eindelijk...Het werd eens tijd dat CoD zou stoppen met uitmelken. Ligt eraan of je de setting in het jaar 2054 leuk vindt. Maar ze doe eindelijk een grote stap in de goeie richting.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...