TalkingPear Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Heb mijn AK-47 ook ingewisseld voor een boog. Is een erg goed wapen! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Nee de boog werkt voor mijn gevoel niet echt lekker ik houd 't echt bij vuurwapens. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Als je aan het sneaken bent is het een erg lekker wapen, maar als je eenmaal gezien bent heeft niet echt veel nut meer. Reageren
vice Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 (bewerkt) Na alles wat ik hierover heb gehoord ga ik waarschijnlijk deze game volgende week kopen. Tenzij er hier nog mensen zijn die het me zouden afraden, en als dat zo is: om welke reden(en) dan? Bewerkt: 13 december 2012 door vice Reageren
Bodemloos Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Geen, fantastische game hoor, multiplayer werkt ook gewoonweg fijn Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Inderdaad, ik raad je zeker aan om de game in huis te halen. Je ziet gewoon dat de makers er hun best op gedaan hebben, net zoals je dat bij games van Rockstar hebt. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 net even en paar ptojes mutliplayer gedaan 2 keer topscore gehad dan mag je op 't eind kiezen als je genade of straf kiest ik koos natuurlijk voor genade, toch een beetje respect voor je vijand Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Heb ook al aardig wat multiplayer potjes gespeeld, ben nu level 21. Ik vind het best wel lekker spelen, ben ook vaak 1 van de 3 met de hoogste XP. En die eindfilmpjes zijn erg leuk, behalve als jij degene bent die in elkaar geslagen word. (Is me al een paar keer overkomen ) Reageren
blackops Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 NOOOOOOOOOOO Mijn savegame is weg De cloudsave is ook weg Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Haha, Danny Jij bent effe fef*ckt Wat gebeurde er ? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Is inderdaad erg vervelend, helemaal opnieuw beginnen lijkt me echt vreselijk... Reageren
Bodemloos Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Aan de andere kant ook maar dan heb je meer ervaring in 't begin toen je net begon het is inderdaad vervelend maar elk nadeel heeft voordeel en anders om Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Dus Far Cry 3 is een geweldige game? Is de co-op goed uitgewerkt en zit het verhaal goed ineen? Ook vond ik in sommige gameplay trailers de gebieden er nogal leeg uitzien, is dat in de uiteindelijke game ook zo? Ik zoek namelijk nog een tijdsbesteding voor dode momentjes in de vakantie Reageren
vice Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) Ik ben het gisteren gaan kopen, heb nog niet zóveel gespeeld, maar tot zover ik heb gezien ziet het er wel een vet spel uit. Ik zet mijn (korte) ervaring in spoiler, het zijn geen grote 'spoils', maar zo ben je toch gewaarschuwt: Een héél grote wereld, en ik vond het beginscenario ook wel leuk bedacht, je bent echt een beginnende schutter of zo, en je moet waarschijnlijk steeds beter worden, tot je op het einde dan de 'eindbaas' (Vaas veronderstel ik?) kunt doden. Tevens nog niet zelf ontdekt, maar in de wereld zelf (heb ik van YouTube) kan je ook wel veel extra dingen buiten de verhaallijn zelf doen, dus het is volgens mij echt wel de moeite om het te kopen. Co-op en Multiplayer zal ik waarschijnlijk later proberen. Eerst de single player nog wat spelen. Bewerkt: 19 december 2012 door vice Reageren
Bodemloos Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Dus Far Cry 3 is een geweldige game? nee wat zuigt die game erg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.