Jump to content

GTA V Rolplay.


Irritatiefactor

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • taker1987

    9

  • KoningJesper

    5

  • LionOfHolland

    5

  • sabinee1995

    3

Ik ben 13, maar kan zeker serieus doen. Ik wil dan wel graag een rol zonde tekst, omdat ik geen headset heb. Ook helaas geen CC.

dit kan geregeld worden natuurlijk :) belangrijkste is dat je maar serieus genoeg bent ;)

iedereen is bij deze aangemeld als lid ..

graag even melden wat jullie voor rol willen zijn ..

wij zouden natuurlijk ook volgende week (niet in het weekend) een proef sessie zonder camera kunnen starten,dit zal dan wel savonds gaan plaats vinden. dit om te kijken of het serieus genoeg is , een meeting om te vergaderen over de opties en eventuele tips van jullie . de regels zullen zo spoedig mogelijk in dit topic staan ... een datum voor de proefsessie/meeting volgt nog , eventuele datums/tijd dat jullie kunnen graag even vermelden in je aanmeld bericht of even een prive bericht sturen naar mij

graag jullie reactie hier over :)

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 13, maar kan zeker serieus doen. Ik wil dan wel graag een rol zonde tekst, omdat ik geen headset heb. Ook helaas geen CC.

dit kan geregeld worden natuurlijk :) belangrijkste is dat je maar serieus genoeg bent ;)

iedereen is bij deze aangemeld als lid ..

graag even melden wat jullie voor rol willen zijn ..

wij zouden natuurlijk ook volgende week (niet in het weekend) een proef sessie zonder camera kunnen starten,dit zal dan wel savonds gaan plaats vinden. dit om te kijken of het serieus genoeg is , een meeting om te vergaderen over de opties en eventuele tips van jullie . de regels zullen zo spoedig mogelijk in dit topic staan ... een datum voor de proefsessie/meeting volgt nog , eventuele datums/tijd dat jullie kunnen graag even vermelden in je aanmeld bericht of even een prive bericht sturen naar mij

graag jullie reactie hier over :)

Ik denk dat een proefsessie een goed idee is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ooggetuige wel geinig, voor rollen zoals buschauffeur :D

En ik kan btw meestal overdags. 's Avonds werk ik tot hooguit 22:00, niet later!

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg 'Bewerken' te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee! Ik kan meestal rond 6/7 uur wel komen. Het maakt trouwens niet uit welke rol ik heb.

PSN: xCrazyShotgun

Leeftijd: 14

Headset: Ja

Capture Card: Nee

Geslacht: Man

Personage: Man

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben altijd in om mijn hollywood kant tevoorschijn te halen. Graag wil ik ook bij jullie op het witte doek verschijnen. Helaas heb ik geen capture ding. (mits het niet veel kost ben ik bereid om dat aan te schaffen (ook heb ik dan uitleg nodig)).

Maar al is het voor een gastrol of ondersteuning. Nodig mij maar uit!

(ik ben goed met auto's) (En heb geld voor aanschaf van misschien speciale auto's)

Gegroet!

schimmelzicht

headset ja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het lijstje ook ff invullen:

PSN: Ezra24rct3

Leeftijd: 13

Headset: ja

Capture Card: Elgato Game Capture

Geslacht: Man

Personage: Man (If vrouw, ik heb ooit eens een 2e gemaakt en dat is een vrouw :$)

Ik zou ook wel een Rechercheur willen zijn! :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventueel wel een busje van Weazel News als jullie die nog kunnen gebruiken ;)

En misschien kunnen jullie ook de spectate functie op je tv gebruiken om mee te kunnen kijken; deze heeft ook een Weazel News filter. :)

Busje is vervangen :|

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...