Kaitjee98 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Ik wil ook wel meedoen. Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was PSN: alask1001 Leeftijd: 15 jaar Headset: Ja Capture card: nee geslacht: Man Personage: Man Bewerkt: 18 mei 2014 door KaiSkillzz Reageren
taker1987 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Ik wil ook wel meedoen. Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was PSN: alask1001 Leeftijd: 15 jaar Headset: Ja Capture card: nee geslacht: Man Personage: Man zeker mag je mee doen het leeftijd nivo geld niet meer , het belangrijkste is dat mensen serieus doen en luisteren naar de regels die we deze week gaan opstelling , wij zullen daar over iedereen een prive bericht sturen met daar in de regels . en misschien dat we deze week ergens in de avond of overdag een proef sessie kunnen houden ? Reageren
Liquid8 Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 (bewerkt) Ik wil ook wel meedoen. Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was PSN: alask1001 Leeftijd: 15 jaar Headset: Ja Capture card: nee geslacht: Man Personage: Man zeker mag je mee doen het leeftijd nivo geld niet meer , het belangrijkste is dat mensen serieus doen en luisteren naar de regels die we deze week gaan opstelling , wij zullen daar over iedereen een prive bericht sturen met daar in de regels . en misschien dat we deze week ergens in de avond of overdag een proef sessie kunnen houden ? Hey ik ben Tom ben 30 mei 18 en zou graag mee willen doen. Omdat ik niet zo vaak achter m'n pc zit kan je me beter op m'n skype toevoegen Tsim013 of PSN: Tomdesniper Ik heb een headset geen CC maar zou misschien wel een dazzle van een maat van me kunnen lenen Personage is Man. Zou rol crimineel willen spelen ofzo Bewerkt: 23 mei 2014 door Liquid8 Reageren
taker1987 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Ik wil ook wel meedoen. Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was PSN: alask1001 Leeftijd: 15 jaar Headset: Ja Capture card: nee geslacht: Man Personage: Man zeker mag je mee doen het leeftijd nivo geld niet meer , het belangrijkste is dat mensen serieus doen en luisteren naar de regels die we deze week gaan opstelling , wij zullen daar over iedereen een prive bericht sturen met daar in de regels . en misschien dat we deze week ergens in de avond of overdag een proef sessie kunnen houden ? Hey ik ben Tom ben 30 mei 18 en zou graag mee willen doen. Omdat ik niet zo vaak achter m'n pc zit kan je me beter op m'n skype toevoegen Tsim013 of PSN: Tomdesniper Ik heb een headset geen CC maar zou misschien wel een dazzle van een maat van me kunnen lenen Personage is Man. Zou rol crimineel willen spelen ofzo toegevoegd verderde informatie volgt zo spoedig mogelijk , laatste tijd even wat druk dus onze excuses voor deze vertraging . hou dit topic in de gaten voor meer info . Reageren
some12hate Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 PSN: wtr190788793 Leeftijd: oud Headset: Ja Capture card: Ja (avermedia hd game capture) Geslacht: Man Personage: Vrouw wil best meedoen en opnemen, beschik alleen niet over video editing software. en vind het fijn als het soepel verloopt dus een geode voorbereiding zou fijn zijn Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Als het kan doe ik mee! Psn KL_shooter_KL Leeftijd 14 Cc nee Headset ja Personage man Geslacht man Ik zou graag agent of Rechercheur willen zijn Reageren
Michael Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Ik hoop dat jullie veel plezier hebben! Roleplay is best wel interessant in Grand Theft Auto V. Leuk om te zien dat anderen het ook leuk vinden om dit te doen. Reageren
mert17 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 >>> Door thebig: Onnodige afbeelding verwijderd.<<< mag ik mee doen? Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 mag ik mee doen? waarom zo`n grote turkse vlag dat is nergens voor nodig, zo gaan de mensen je alleen maar minder serieus nemen hoor!>>> Door thebig: Volgende keer zal rapporteren volstaan.<<< Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie Zeker niet. Hij wil gewoon serieuze mensen en geen jonge kinderen die 1. geen geschikte stem hebben voor roleplay filmpjes en 2. vaak irritant zijn door niet te luisteren, iedereen te killen, etc... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie Zeker niet. Hij wil gewoon serieuze mensen en geen jonge kinderen die 1. geen geschikte stem hebben voor roleplay filmpjes en 2. vaak irritant zijn door niet te luisteren, iedereen te killen, etc... ik ben 14,5 jaar, zou ik mee kunnen doen? Of is dat net te jong? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Ze vragen 16+, dus dat lijkt me anderhalf jaar te jong Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt. Reageren
Michael Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Ze vragen 16+, dus dat lijkt me anderhalf jaar te jong [...] het leeftijd nivo geld niet meer Zoals je al leest, het leeftijdsniveau geld niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.