Tommie59 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Als er nog een piloot nodig is, dan kan ik wel vliegen. Ik heb zelf alles wat vliegt (uitgezonderd een Lazer), dus er is genoeg keus. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Komt er nog een soort 'testsessie'? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt. wil jij nu een sticker>>> Door Venzio: Dit soort reacties in de toekomst graag achterwegen laten, dit is een totaal overbodige post.<<< Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet dit is dus discriminatie waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt. wil jij nu een sticker>>> Door Venzio: Dit soort reacties in de toekomst graag achterwegen laten, dit is een totaal overbodige post.<<< Ik wil een rol:) Reageren
CaptainCook Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 doe ook graag mee ligt wel aan de dag en tijd natuurlijk. heb een headset geen capture card Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Wanneer ga je iets aankondigen over wie welke rol krijgt, wat het verhaal word en wanneer we het gaan doen? Komende 2 weken zijn vrij druk voor mij met E3, WK, van alles dat op school nog ingeleverd moet worden en werk. Een zondagje oefenen zou voor mij ideaal zijn Reageren
taker1987 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 sorry voor de late reactie, wij zullen deze week met een update komen onze excuses voor het lange wachten . Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Ik meld me bij deze af. De laatste weken zijn, net zoals bij LionOfHolland, erg druk bij mij. Had namelijk verwacht dat alles eerder zou gebeuren, maar dat was niet het geval en ik heb er alle begrip voor, maar hopelijk begrijp je ook mijn beslissing Reageren
Nielz98 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik zou wel mee willen doen!! Ben 16 jaar. Heb headset (als nodig is). Maar heb geen capture card. Rol maakt mij niet uit. Wat jullie het beste uitkomt! Psn: Niels-Audi (I know... -_- Maar moest ter plekke iets verzinnen) Social Club: NielsDutch Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Gaat hier eigenlijk nog iets mee gebeuren? Ik zie hier veel bla bla en weinig doen .. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Gaat hier eigenlijk nog iets mee gebeuren? Ik zie hier veel bla bla en weinig doen .. Precies dit. Voordat Nielz98 had gereageerd was de post daarvoor alweer een maand geleden, dus ga er maar vanuit dat hier niets meer mee gebeurt. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 jammer dat niet voor xbox is Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik weet niet of ooit nog eens iets opgenomen weordt maar ik denk niet dat ik er dan nog aan meewerk. T duurt maanden en er gebeurd niks, ik ben er wel klaar mee. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Hier gebeurd niks meer mee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.