Jump to content

Far Cry 4


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Die gaat bij mijn collectie komen.

ben altijd al dol geweest op de Far Cry serie, ja zelfs de 2e met zijn malaria en wapens die te snel kapot gingen.

3 heb ik kapot gespeeld. Zeker omdat het elke keer weer anders is als je het speelt. En je het op elke manier kan spelen. Sneaky, Vol naar binnen stormen met je raket werper, alles kan. En dat maakt het zo dol.

Vindt het daarom dan ook vet dat de strongholds er nog zijn, Hoop ook dat je delen van de kaart weer moet unlocken. Het was altijd een heel avontuurtje om blind je weg te moeten banen in een onbekend gebied.

Hoop alleen het meest dat ze Local split screen Co-op voor de ps4 behouden. Altijd geweldig om met mijn vrienden op de bank te zitten en als team een basis leegruimen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    9

  • Votair

    8

  • TheuNauz

    6

  • Kaitjee98

    5

Heb deze game samen met Assassins Creed Unity een paar dagen geleden besteld. Far Cry is dan ook de enige FPS die ik hartstikke leuk vind. Ik kan niet wachten om op de rug van een olifant een vijandelijke basis met de grond gelijk te maken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem binnen. Ontzettend vette game, grafisch is de game ontzettend sterk. Snel weer verder gamen!

Vind 'm grafisch ook erg sterk. Vet verhaal ook!

Het jagen is wel erg lastig geworden zeg.. Meer uitdaging! :)

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ook maar een key gekocht, ben FarCry nu aan het downloaden, zo maar weer eens spelen, vond deel 3 echt geweldig! :)

EDIT: En jah hoor, Uplay heeft weer problemen dus de download stopt elke keer

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...