Jump to content

Far Cry 4


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Leuk spel! Grafisch is het top en de gevechten, maar zeker ook de omgeving is beeldschoon. Het jagen vind ik tot nu toe het leukst om te doen! :)

Helemaal mee eens! Minstens zo geweldig als zijn voorganger. Hier ga ik echt nog tientallen uren plezier mee beleven, geweldige game!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    9

  • Votair

    8

  • TheuNauz

    6

  • Kaitjee98

    5

Ik heb zojuist even een video gekeken van Far Cry 4, en het ziet er geweldig uit! :*D

En de PS3 versie ziet er best wel goed uit, omdat die console al 6/7 jaar oud is.

Maar ik zit heel erg te twijfelen om hem voor de PS3 te kopen, of zal ik hem voor de PS4 kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels een tijdje gespeeld, net als FC3 is dit ook weer een geweldig spel, grafisch ook erg mooi

Ik heb nu alle settings op Ultra en draai zo'n 68 FPS :) (alleen af en toe op de meest rare plaatsen een framedrop)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet helemaal overtuigd ben door de game. Tot dusver enkel en alleen missies gehad waarbij de vijand plotseling op komt dagen en het uitloopt op een ordinaire shoot-out. Hopelijk komt het verhaal nog wat beter op gang.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat lekker, haha. Ben nog niet echt aan het spelen van Far Cry 4 toegekomen. Ik heb het alleen de eerste paar dagen na de release gespeeld en dat was dan ook meer rond rijden en dingen uitproberen. Nadat ik GTA V heb uitgespeeld waag ik me er nog eens aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Storyline en inmiddels ook alle trophy's. Net zo makkelijk als Far Cry 3 :puh:

Het is idd wel een erg simpel spel, ja. Op normaal niveau uitgespeeld?

Trouwens ik vergeet het helemaal: eergisteren een 3D-tv aangeschaft en FarCry 4 is echt onwijs vet in 3D! Tot dusver het vetste spel in 3D wat ik bezit op de XB1.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Heb de game inmiddels ook uitgespeeld en moet m'n mening toch bijstellen: een topspel. Heb vaak zat gewoon rondgelopen en de schitterende uitzichten bewonderd. De storyline vind ik echt vreselijk, snel in elkaar gezet, maar dat maakt me deze keer niet zoveel uit. Far Cry 4 draait om Kyrat en dat is ook voornamelijk de reden waarom je 'm moet halen.

Ik weet dat ik de vergelijking met Far Cry 3 niet moet maken, maar als ik dat toch doe gaat mijn voorkeur wel uit naar FC3. Die storyline was toch echt wat persoonlijker (vooral stukken makkelijker om je in te leven in je character, vooral omdat die storyline veel meer draaide om emoties en echt een duidelijk doel had: je vrienden redden), en vooral het veroveren van outposts en beklimmen van radio towers was daar veel specialer omdat het allemaal nieuw was.

Wanneer Far Cry 5 komt hoop ik dat Ubisoft zich weer wat meer richt op een voortreffelijke storyline, in plaats van een mooie wereld. Desalniettemin was de mooie wereld van Kyrat een goede goedmaker voor de mindere storyline en heb ik er zeker geen spijt van 'm gekocht te hebben. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Storyline mag voor de volgende keer inderaad wel weer iets beter. Ik vond de storyline van FC3 ook iets realistischer dan die van FC4, het inleven was makkelijker.

Storyline en inmiddels ook alle trophy's. Net zo makkelijk als Far Cry 3 :puh:

Het is idd wel een erg simpel spel, ja. Op normaal niveau uitgespeeld?

Jup. Misschien doe ik hem nog wel een keer op het hoogste niveau opnieuw, maar ik denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mhoa ik vind beide verhalen/missies wel erg goed! ^_^

FC4 is grafisch inderdaad gewoon mooier, maar de ontwikkelingen staan niet stil in 2 jaar natuurlijk

Beide delen, zowel 3 als 4, zijn gewoon een goede games, zeker een aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...