Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nope. Helaas heb ik geen Beta Key gevonden.

Enne trouwens, ik ben helemaal niet meer van plan om Far Cry 4 te gaan kopen.

De interesse is inmiddels al verdwenen bij mij, dus ik hoef die game niet meer.

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .PhoeniX.

9

• Votair

8

• TheuNauz

6

• Kaitjee98

5

Geplaatst:
Ik vind het jammer dat ik niet met mijn pc op m'n normale resolutie kan spelen. (1920x1080) Ook heb ik de rest ook laag, (1280x720 alles low) hierdoor is het spel echt heel lelijk en is Far Cry 3 stukke mooier. (1920x1080 Medium/high) Dat vind ik best jammer, omdat je soms op een te kleine resolutie gewoon sommige dingen niet ziet.

Hier staat wat je minimaal nodig hebt om Far Cry 4 te spelen, en wat er eigenlijk aangeraden wordt.

Ja okay, maar mij gaat het erom dat FC3 dus op mijn pc mooier is dan FC4. Konden ze net zo goed ook de graphics van 3 erbij gooien zodat mijn soort pc's het ook nog mooi kan spelen net als FC3.
Geplaatst:

Haha, wat een spel. Je kan geen minuut in de wildernis lopen of je wordt al opgegeten door tijgers, wilde honden en luipaarden. Hartstikke leuk die actie! Heb het spel al een tijdje, maar heb er nog niet veel tijd ingestoken. Binnenkort maar eens doen.

Geplaatst:

Is waarschijnlijk ook tien procent ten opzichte van alle content die in de game zit. Met andere woorden: die honderd procent haal je pas na het voltooien van alle hoofdmissies, zijmissies, kleine opdrachtjes, verzamelen, en ga zo maar door. Dan kom je uit op ongeveer 60 uur aan gameplay voor de complete game. Lijkt me aannemelijk.

Geplaatst:

Ik wil misschien deze game wel halen voor mijn PS3, aangezien ik geen PS4/xbox one heb. Maar deze game is natuurlijk een titel die gemaakt is voor de PS4/xbox one, en meestal is een game die dan ook geport is op de PS3/xbox 360 erg buggy op een oudere console. Heeft Far Cry 4 daar ook last van? Of draait ie prima op de PS3?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet nog niet of ik deze game ga kopen of GTA V. Heb Far Cry 4 eventjes bij mijn neef geprobeerd op z'n PS4 en ik vond het vanaf het begin al ontzettend gaaf. Daarnaast heb ik nog nooit een Far Cry gespeeld en had ik GTA V al op m'n PS3. :$

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Heb de game sinds gisteren binnen en heb 'm gelijk gespeeld. Ik heb drie missies gedaan en ik moet zeggen dat ik heb nu al vet vind!

Geplaatst:

Lijkt deze game niet (te) veel op zijn voorganger? Dat gevoel heb ik namelijk wel. Daarentegen lees ik wel veel positieve reacties. Maar aangezien Far Cry 3 redelijk snel verveelde, wil ik niet veel geld uitgeven aan zo'n zelfde spel. Vandaar mijn vragen, hihi.

Geplaatst:

Heb hem pas ook ff gespeeld, om te kijken of het wat was, en ik vond hem op het ene opzicht wel op FC3 lijken, maar aan de andere kant weer niet. Natuurlijk is er weer een hele nieuwe setting en een nieuwe verhaal (duh) welke wel weer aantrekkelijk zijn (al kan ik snappen dat sommige mensen een beetje hun twijfels zetten bij de kwaliteit van het verhaal.).

Geplaatst:

Lijkt deze game niet (te) veel op zijn voorganger? Dat gevoel heb ik namelijk wel. Daarentegen lees ik wel veel positieve reacties. Maar aangezien Far Cry 3 redelijk snel verveelde, wil ik niet veel geld uitgeven aan zo'n zelfde spel. Vandaar mijn vragen, hihi.

Buitenom het totaal nieuwe verhaal en de nieuwe map: jup. Maar het is zeker een goede opvolger ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ga hem over een tijdje ook kopen maar wel op ps4. Het lijkt me echt een vrede game met uitdaging, iets waar ik wel interesse in heb. Het zal alleen nog wel een flinke poos duren want ik moet nog een ps4 kopen... :$

Geplaatst:

Ik wil misschien deze game wel halen voor mijn PS3, aangezien ik geen PS4/xbox one heb. Maar deze game is natuurlijk een titel die gemaakt is voor de PS4/xbox one, en meestal is een game die dan ook geport is op de PS3/xbox 360 erg buggy op een oudere console. Heeft Far Cry 4 daar ook last van? Of draait ie prima op de PS3?

Download de demo, en oordeel zelf. Ik vind hem nog goed lopen en er mooi uitzien op de ps3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...