Rinaldootje Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Lijkt deze game niet (te) veel op zijn voorganger? Dat gevoel heb ik namelijk wel. Daarentegen lees ik wel veel positieve reacties. Maar aangezien Far Cry 3 redelijk snel verveelde, wil ik niet veel geld uitgeven aan zo'n zelfde spel. Vandaar mijn vragen, hihi. Het spel is bijna hetzelfde. Zelfde gameplay, veel van dezelfde wapens, voertuigen. Paar van dezelfde dieren. Maar het speelt zich wel af in een ander gebied. Er zijn een paar nieuwe wapens, voertuigen en dieren uiteraard. Het ziet er allemaal erg anders uit dan het tropische paradijs van Far Cry 3. En als je vrienden hebt, de Co-op is ook fantastisch. Het heeft een paar nieuwe zijmissies. Maar ik vindt ze redelijk veel op de oude lijken. Dingen als, 'Vermoord deze commandant met een mes' en 'Vermoord deze commandant, zonder ontdekt te worden'. 'Dieren vallen mensen aan, vermoord ze' en 'Vermoord dit dier voor zijn huid' Het lijkt allemaal te veel op elkaar, en te veel op ze zijmissies in FC 3 Eigenlijk lijkt hij met alles te veel op Far Cry 3. Radio torens, zijn nu Propaganda torens geworden. Ze zien er anders uit, maar je moet nog altijd een rot eind klimmen om naar de top te komen (Of je speelt vals en land met een kleine helikopter op de top). De basissen zijn niets veranderd. Mensen bewaken het nog altijd. De enige toevoeging die ik kan bedenken in dit geval is de mortier die op een aantal basissen staan. Deze dingen kunnen je het moeilijk maken als je ontdekt wordt. En op begeven moment heb je je 4 wapens die je fijn vindt en de methode om een basis te overvallen dat er niet meer echt vernieuwing inzit. Kort gezegd, Als Far cry 3 Snel verveelde, dan zal het hetzelfde zijn in Far Cry 4. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Tja, ik mocht helaas geen Far Cry 4 kopen, en daar zijn 2 redenen voor. 1. De game is hart stikkende duur, want de game is nog steeds 59,99 euro. 2. M'n ouders vonden de BoxArt helemaal niks. Dus ik kon de game al gelijk op m'n buik schrijven. Maar binnenkort ben ik jarig, dus waarschijnlijk ga ik dan naar de GameMania. En ik zal Far Cry 3 vast wel in huis halen. De meeste leden vonden Far Cry 4 erg veel op Far Cry 3 lijken, en er zitten erg weinig nieuwe Features in de game. Je bespaart ook een hele hoop geld daarmee Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Tja, ik mocht helaas geen Far Cry 4 kopen, en daar zijn 2 redenen voor. 1. De game is hart stikkende duur, want de game is nog steeds 59,99 euro. 2. M'n ouders vonden de BoxArt helemaal niks. Dus ik kon de game al gelijk op m'n buik schrijven. Maar binnenkort ben ik jarig, dus waarschijnlijk ga ik dan naar de GameMania. En ik zal Far Cry 3 vast wel in huis halen. De meeste leden vonden Far Cry 4 erg veel op Far Cry 3 lijken, en er zitten erg weinig nieuwe Features in de game. Je bespaart ook een hele hoop geld daarmee Het is in mijn ogen een beetje een vaag verhaal. De reden dat je hem niet mag vind ik wat raar, de prijs is binnen no time sowiesi €10,- gedaald dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Over de BoxArt snap ik wel maar, maar als je ouder dat al niet goed vinden kan je FC3 ook wel op je buik schrijven, die BoxArt is nog erger... Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Ik snap niet waarom je 'm niet mag kopen vanwege de boxart? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Omdat hij 13 is misschien? Reageren
Votair Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Omdat hij 13 is misschien? Dat zou zomaar kunnen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 De leeftijd heeft er niet zozeer mee te maken. De BoxArt is gewoon te erg en m'n ouders bepalen meestal wat voor game ik mag kopen. Als de game een stuk cruciaal goedkoper is, mag ik Far Cry 4 misschien wel gaan kopen. Reageren
kelwin Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Persoonlijke vrijheid is anno 2015 nog ver te vinden Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ik vond FC 1 decent (ik vond Crysis leuker), FC 2 vond ik een erg unieke sfeer hebben, maar ik blijf toch wel altijd wat missen bij de serie. Je had vroeger ook nog een spel wat erg op Far Cry leek, daar had ik me wel mee vermaakt. Deel 4 heb ik niet gekocht en ik vind het ook niet erg aantrekkelijk om te kopen. Reageren
myron.b Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ik heb de game al enige tijd uitgespeeld. Het spel vond ik wel vermakelijk en de nieuwe features spraken mij ook wel aan. Far Cry 3 vond ik ook erg goed en naar mijn mening komen beide spellen bij elkaar in de buurt. Wat ik wel jammer vind is dat je telkens keuzes moest maken tussen verschillende situaties. Verder vond ik het weer prachtig hoe de grotten en verborgen locaties ontworpen waren. En natuurlijk de omgeving is goed uitgewerkt en het overnemen van radio torens en buiten posten (ingenomen dorpen door het lokale leger) is weer hilarisch. Sommige zijmissies krijgen op het eind nog een mysterie waardoor je meer leert over de mensen op Kyrat. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Il ga het toch misschien wel kopen…. Reageren
Votair Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) Ik loop al een tijdje vast bij de missie: Injection. Ik word telkens neergeschoten door vijanden of keihard van achteren gepakt door dieren. Iemand tips hoe ik het het best kan aanpakken? Bewerkt: 21 januari 2015 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 Ik loop al een tijdje vast bij de missie: Injection. Ik word telkens neergeschoten door vijanden of keihard van achteren gepakt door dieren. Iemand tips hoe ik het het best kan aanpakken? ik weet niet hoe de missie gaat maar wat silence wapens kunnen altijd handig zijn (pistol, sniper) Verder is een mitrailleur ook niet verkeerd en eventueel nog een pijl en boog of een ander wapen? Reageren
Votair Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 Ik ben super slecht in jagen, dus pijl en boog gaat 'm niet worden . Silencer op m'n wapens is inderdaad wel een handig idee. Bedankt! Reageren
myron.b Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik ben super slecht in jagen, dus pijl en boog gaat 'm niet worden . Silencer op m'n wapens is inderdaad wel een handig idee. Bedankt! Je zou misschien al wel het spel uitgespeeld hebben, maar misschien hebben andere mensen hier nog wat aan: met een 'Auto Cross' kan je gemakkelijk dieren neerschieten en als je zo'n vaardigheid hebt krijg je 2x de skin. Met dit wapen maak je 'clean' kills waardoor de huid niet beschadigd wordt. De 'Auto Cross' is een pistool met een soort kruisboog erbij toegevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.