Votair Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Hoeveel buitenposten zijn er? Kai en ik gaan vandaag er een paar overnemen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Dat kan je gewoon zien op de kaart. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 2. M'n ouders vonden de BoxArt helemaal niks. Dus ik kon de game al gelijk op m'n buik schrijven. Hoe oud ben je? >>> Door thebig: Stel dit soort vragen maar in een PB, binnen het topic worden enkel zaken rond de game besproken. Dat geldt trouwens voor elk topic binnen Games.<<< Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 29 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2015 Zijn er nog mensen die dit spelen? Zit het namelijk de laatste tijd ontiegelijk veel te spelen. Inmiddels de storyline uitgespeeld, maar nu wil ik naar platina gaan. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Geplaatst: 29 juli 2015 Ik ga het spelen zodra ik een ps4 heb. Momenteel weer bezig met de storyline van far cry 3 dus heb ook wel zin in die van deel 4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.