_Night-Men_ Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Werder Bremen kan ik aanraden. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Zelf begin ik altijd bij mijn favoriete Eredivisie-clubje AZ, maar een start bij een andere Eredivisie-club uit de middenmoot of lagere regionen is ook altijd een mooie uitdaging. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Zelf begin ik altijd bij mijn favoriete Eredivisie-clubje AZ, maar een start bij een andere Eredivisie-club uit de middenmoot of lagere regionen is ook altijd een mooie uitdaging. AZ is toch ook niets meer dan een middenmoter de laatste paar jaren? Een degradatie kandidaat in de Premier League is wel grappig. Queens Park Rangers of zo. Ze hebben ook een redelijk transferbudget. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) AZ is toch ook niets meer dan een middenmoter de laatste paar jaren? Zelf begin ik altijd bij mijn favoriete Eredivisie-clubje AZ, maar een start bij een andere Eredivisie-club uit de middenmoot of lagere regionen is ook altijd een mooie uitdaging. See? Bewerkt: 3 februari 2015 door Froodooo Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik vind de eredivisie nooit heel lang leuk omdat als je op een gegeven moment Suarez weer naar Ajax hebt gehaald of Huntelaar naar Heerenveen dat er dan niks meer te doen is. De andere clubs groeien niet zo hard als jij en dan heb je een competitie waarin je alles wint waarna je weer keihard op je bek gaat in de CL. Het is dan leuker een club uit een lager niveau of onderin een topcompetitie als de BPL te managen. Dan kun je bij je club blijven en houd je goede tegenstanders. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) Ik doe carriere met de clubs die ik in het echt leuk vind. Barça, Anderlecht, Chelsea, Arsenal, Lierse, Dortmund, noem maar op. Het liefst met Chelsea trouwens, vanwege de volledig gelicentieerde Premier League. Het voegt echt zo veel moois toe Bewerkt: 6 februari 2015 door TekaLoca Reageren
aron24 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Wie wil online spelen? Ik spee op de PC. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) Ik wil wel eens tegen jou spelen. Ik PM je effe. Edit: Iedereen die op PC speelt is welkom in m'n inbox! Bewerkt: 6 februari 2015 door MegaPilot Reageren
TheuNauz Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Het liefst met Chelsea trouwens, vanwege de volledig gelicentieerde Premier League. Het voegt echt zo veel moois toe Ben ik het zeker mee eens. Ik was met West Ham begonnen, maar bij offline carrière is de lol er bij mij altijd al na 2 seizoenen af. Spelers als Hart, Hazard, Götze en Schürrle kwamen voor niets naar West Ham wegens aflopende contracten (na enkele seizoenen). Bewerkt: 7 februari 2015 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Hey, gisteren wouden aron24 en ik lekker een potje FIFA spelen, maar dat lukte niet. Onze games en onze Origins zijn alle2 geüpdated, bij mij staat aron24 echter constant offline, echt vreemd. Als we elkaar uitnodigen en ingaan op die uitnodiging verbreekt ALTIJD de verbinding. Iemand een oplossing? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Ik speel nu seizoenen online, zit nu al in Divisie 6 en speel met Barcelona. Gaat ergggg lekker. Ik heb trouwens een leuk trucje gevonden om een aanval op te zetten, lekker pacen met Alba/Alves(vooral Alba is gewoon ongrijpbaar als je een beetje FIFA kan spelen) en zo het spel verdelen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 EA ligt er weer uit, great. Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Lijkt alweer opgelost te zijn. Ik kan spelen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Allee de webapp ligt eruit. Daar kan je niet meer op handelen. Dit is exores gedaan omdat heel veel mensen een bot aan hadden staan die elke speler die voor de minimum prijs erop werd gezet automatisch opkocht. Die mensen konden die spelers dan later voor wat meer geld verkopen om winst te maken. Dit zorgde in combinatie met coinsellers er voor dat er een enorme inflatie ontstond, meerdere spelers kwamen langzaamaan op de maximum prijs die je voor een speler kunt betalen (15m). EA heeft nu eindelijk besloten dat het genoeg is en heeft de boel offline gegooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.