Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Kan iemand mij aub eens uitleggen waarom mijn penalties CONSTANT gepakt worden? Van m'n laatste 5 penalties zat er slechts 1 in. Ik wissel m'n hoek en bovenkant/onderkant af en toch schiet ik er ongelofelijk weinig penalties in. Heb ik gewoon pech of is er een trucje ofzo? :bonk:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gewoon pech. Zelf schiet ik (proberen althans) strak in de linkerbovenhoek, omdat het leeuwendeel van de spelers altijd naar rechts duikt. Bovendien is een hard schot in een hoek haast niet te pakken op FIFA. Probeer het eens. ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, laten we het hopen. :puh:

Thanks voor de tip wat betreft in het midden en hoog schieten, ik heb nu al heel wat penalties gescoord zo. :puh: Ik speel nu wel met Chelsea. Courtois Filipe Luis Cahill Ivanovic(ja, als CV) Azpillicueta Ramires(CVM) Cuadrado(LM) Willian(RM) Hazard(CAM) Rémy Costa(4-4-2 met een CVM en een CAM dus). Redelijk sterk hoor. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het helemaal gehad met die klojo's op Seizoenen die met Chelsea spelen. Altijd pacehoeren met Cuadrado en anti-voetbal met dat kutteam. Echt verschrikkelijk irritant. Kan het echt niet helpen, maar het lijkt wel alsof EA express je doet sucken tegen dit soort teams, de meest simpele passes mislukken constant tegen dit rotteam.

Link to comment
Delen op andere websites

William rechts en Cuadrado links klinkt toch wel erg op de pace gericht. Of jij wel of niet via de flanken speelt kon ik natuurlijk niet weten.

Tsja, wat wil je? Dat ik Oscar op de flank zet? :puh:

Willian z'n pace is overigens niet zo lekker, z'n sprintsnelheid is niet top(wel z'n versnelling natuurlijk).

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip voor mensen die met een kleine club Career spelen, ik speel met Cambuur en ik zal je aanraden om Erik Hurtado te kopen als spits hij is nog geen miljoen en zijn snelheid is over de 90 (wat erg belangrijk is voor een spits) hij begon ALG 65 maar na 1 seizoen zit ie al op 71, weet iemand nog zulke goedkope spelers? want naast Hurtado kan niet echt goeie spelers voor een mooi prijsje vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Pace op de Flanken is niet pacehoeren. Bayern heeft Robben en Ribery, Real Ronaldo en Bale, Barcelona Neymar etc... pace op de flanken is normaal. In het echt heeft alleen Atletico het niet van de top ploegen, maar die voetballen ook op een andere manier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...