aron24 Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Toe straks Real met 0-7 de pan in gehakt, in de Copa del Rey. Met mijn eigen speler al de zeven doelpunten gemaakt, gelijk omgeroepen voor Nederland Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Toe straks Real met 0-7 de pan in gehakt, in de Copa del Rey. Met mijn eigen speler al de zeven doelpunten gemaakt, gelijk omgeroepen voor Nederland Misschien toch het niveau verhogen? Ik denk trouwens dat onze problemen indertijd lagen aan port forwarding...Ik heb er nu nog dagelijks last van als ik online wil gaan, maar het forwarden wil niet zo lukken.. Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 (bewerkt) Wanneer halen ze die !@#$%^bug waarbij je vanaf de aftrap scoort een uit FIFA. Man man man, ga eens normaal spelen ofzo. Bewerkt: 23 februari 2015 door Dippie Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Je bedoelt die dat je zo naar het doel kan sprinten? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ja. Ze zouden het spel zo moeten instellen dat je 5 seconden geen pas naar voor kan geven ofzo, want het is echt overpowered tot en met. Met een Bale/Ronaldo dribbel je zo het veld over. Ik zit nu in Divisie 3 en het is echt niet leuk meer. Geen enkele tegenstander speelt lekker aanvallend, maar super verdedigend en vol op balbezit. Boring as hell en schoten op doel is dan bij beide partijen opvallend laag.. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Met welk team speel je? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 (bewerkt) Met welk team speel je? Chelsea in een 4-4-2 met een CVM en een CAM.Ziet ernaar uit dat ik meteen uit Divisie 3 ga degraderen. Gelijkspel, verlies en nu weer verliespartij(ben geleaved). Na 3 niet gegeven penalties ben ik er ook wel klaar mee. Altijd 1 op 1, maken ze fout in het strafschopgebied zodat ik niet deftig kan trappen en nooit werd ervoor gefloten. En natuurlijk maakt hij wel leuke L1-driehoekje-/pace-goals. Bewerkt: 23 februari 2015 door MegaPilot Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Je bedoelt die dat je zo naar het doel kan sprinten? Ja, dat bedoel ik inderdaad. Strontvervelend is dat. Ja. Ze zouden het spel zo moeten instellen dat je 5 seconden geen pas naar voor kan geven ofzo, want het is echt overpowered tot en met. Met een Bale/Ronaldo dribbel je zo het veld over. Ik zit nu in Divisie 3 en het is echt niet leuk meer. Geen enkele tegenstander speelt lekker aanvallend, maar super verdedigend en vol op balbezit. Boring as hell en schoten op doel is dan bij beide partijen opvallend laag.. In FUT zit ik nu in Divisie 4, maar krijg bijna alle goals tegen op de 'ik scoor direct vanaf de aftrap'-manier. Speel gewoon eerst de bal op een eigen speler en bouw daarna rustig op, maar die prutsers die eerst honderd euro aan het spel aangeven om zo de meest dure en goede spelers te kopen snappen dat niet en winnen op een o zo kinderachtige manier. Normaal scoren via een goede opbouw kunnen ze trouwens niet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Het slimste is denk ik om meteen na de aftrap te switchen naar jr centrale verdediger en dan sleden als de speler vlakbij is. Timing is dan belangrijk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Een pacehoer zoals Ramires als CVM is anders ook wel ideaal. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ja zeker dat is zeker fijn. Al is cahill voor een cv niet heel langzaam. Maar toch niet te vergelijken met pacers Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ja. Ze zouden het spel zo moeten instellen dat je 5 seconden geen pas naar voor kan geven ofzo, want het is echt overpowered tot en met. Met een Bale/Ronaldo dribbel je zo het veld over. Beter verdedigen.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Beter verdedigen.. Met Piqué hou je Bale niet tegen als ie je kan uitkappen. Hij is gewoon te traag, net als vele andere verdedigers. Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Een pacehoer zoals Ramires als CVM is anders ook wel ideaal. Fellaini en Tioté zijn ook leuke CVM's Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ik heb er de laatste weken geen problemen meer mee. Oefenen, MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.