TekaLoca Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Messi diep, Suarez rechts. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Oké, 4-3-3 controlerend met Mascherano als CVM dus. Even proberen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Ik gebruik hetzelfde team, alleen dan met Busquets. Ik sub Mascherano meestal later in om mn score vast te houden Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 (bewerkt) Nou Teka, je krijgt weeral je gelijk. Wat speelt dat heerlijk zeg. Mascherano vind ik veel beter dan Sergio die gewoon kuttraag is en die Mathieu is wel een beest in de lucht zeg(en z'n slidings zijn ook heerlijk met die ellenlange benen van 'm). Bewerkt: 1 maart 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Was een geweldige ontdekking, die opstelling Verder heb ik ook zo mijn speciale opstellingen voor Real Madrid, Chelsea, Dortmund, Napoli, etc., maar die ga ik hier niet gooien. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Nou Teka, je krijgt weeral je gelijk. Wat speelt dat heerlijk zeg. Mascherano vind ik veel beter dan Sergio die gewoon kuttraag is en die Mathieu is wel een beest in de lucht zeg(en z'n slidings zijn ook heerlijk met die ellenlange benen van 'm). Was Mathieu in het echt ook maar zo goed Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Het ene moment speel je voor degradatie, het andere moment pak je de titel in Divisie 4. #fucklogic Achja, terug m'n geluk beproeven in Divisie 3 dan maar. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 1ste tegengoal: duidelijke fout op mijn verdediger. Dan 2 blunders van m'n keeper en daarna een penalty waar hij gewoon met z'n speler tegen mij aanloopt. Da's disconnecten. Serieus man. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 (bewerkt) Ben ik de enige die het gevoel heeft dat je 1 op 1 met Neuer gewoon maar 10% kans hebt om te scoren? Maakt niet uit met wie ik er voor sta, 9/10 is het een redding. Ik snap wel dat het de beste keeper ter wereld is, maar samen met die OP pacehoeren aka Robben/Ribéry en die pacehoeren achterin bij Bayern is het gewoon quasi onmogelijk om van dat team te winnen. Bewerkt: 9 maart 2015 door MegaPilot Reageren
Venzio Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Ik ben blij als ik Neuer als tegenstander heb, door zijn lengte heb ik eigenlijk nooit moeite met hem. Ik heb vaker last van Cech. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 En net nadat ik dit postte droog ik iemand met Bayern af met 0-5. Ja, Cech/Courtois zijn lastige klanten ja. Afstandsschoten moet je niet eens proberen bij die 2. EA servers doen wel weer kut vandaag zeg. :') Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Komt vanwege de ingrijpende verandering op de transfermarkt. Eentje waar ik heel blij mee ben Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Er is een price range gekomen. Er kunnen dus geen coins meer worden gekocht. Check Twitter maat Reageren
Together Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 EA doet er wat aan. Wat een wonder . Ik kijk nooit op twitter . En wat houd een price range in? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.