Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat je niet zomaar een kutspeler voor 1 miljoen coins kan te koop aanbieden, zo werken die coinsites volgens mij. ;)

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat je niet zomaar een kutspeler voor 1 miljoen coins kan te koop aanbieden, zo werken die coinsites volgens mij. knipoog.gif

Klopt inderdaad. Ben benieuwd naar hoe dit gaat werken. Ik ben namelijk bang dat je gewoon gouden spelers als Van Persie (88 alg) voor superveel kan verkopen.

Geplaatst:

Nee ik ben er wel blijmee. OP silver players zullen niet heel duur meer zijn. En spelers zullen iets betaalbaarder worden. En het beste is dat er geen coins meer kunnen worden gekocht

Geplaatst:

Ik zie nu dat de prijs van toty luiz met die nieuwe regels tussen de 650k en 950k zit (volgens futhead). Terwijl hij de dagen ervoor voor rond de 2 miljoen wegging.

Geplaatst:

Dat zou erg jammer zijn. Dat gaat de hele transfermarkt gewoonweg verkloten.

FUT is an sich al verkloot door coinbuyers/sellers.
Geplaatst:

Ik heb keiharde verliezen op mijn hele team. Deze regeling vind ik nu al belachelijk. Betalen ze even het overige bedrag aan coins naar me uit wat ik nu verlies..? Kan ik weer een reden op het lijstje schrijven waarom ik EA haat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...