Ezra24rct3 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Messi: 5.000.000 tot 7.500.000 Hoe komen ze erop? Normaal kon je m al krijgen voor 2 miljoen ofzo Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Messi: 5.000.000 tot 7.500.000 Hoe komen ze erop? Normaal kon je m al krijgen voor 2 miljoen ofzo Messi op de Playstation 4 was toch echt 12 miljoen laatst. Ik heb hem dan ook voor 11,8 miljoen gekocht. Nu is hij meer dan vier miljoen minder waard. Baal er wel van... Rot EA. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Wtf man, ik baal ervan dat er mensen zijn met 11,8 miljoen. Jemig man. Ik heb maanden aan een stuk FUT kapotgespeeld en had door zwaar te sparen en te verhandelen slechts 300k... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Jij koopt dan ook geen coins. Dat is dus al de game changer. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 (bewerkt) De prijzen echt heel goedkoop. Sergio Ramos en Neymar zijn volgensmij allebei al gehalveerd. Ik kan nu eindelijk een echt top team betalen. Bewerkt: 10 maart 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Together Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ah fijn, lekker verlies gemaakt. Thanks EA! Ik denk dat ik mijn team maar gewoon hou. Dat lijkt mij de beste oplossing. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ah fijn, lekker verlies gemaakt. Thanks EA! Ik denk dat ik mijn team maar gewoon hou. Dat lijkt mij de beste oplossing. Ja, het kan niet anders. Zou zonde zijn als we zo'n groot verlies maken. Daarnaast denk ik dat ik mijn Engelse team ga verkopen aangezien ik deze toch niet echt gebruik. Misschien hou ik dan 1,2 miljoen over waardoor ik het sterrenteam van Duitsland kan halen (Neuer, Lewandowski, Lahn, etc). Aangezien het toch zo belachelijk goedkoop is geworden allemaal. Ben bang dat straks iedereen een fantastisch team heeft staan. Zonde. Reageren
Together Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ben bang dat straks iedereen een fantastisch team heeft staan. Zonde. Dat denk ik zelf ook. Bijna iedereen heeft al bakken met geld, nu kunnen ze nog betere spelers kopen. Suarez 600k! Dit is gewoon grappig Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Zijn de coinbuyers hier nu kwaad omdat EA jullie gecheat aanpakt? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Helemaal niet, ik heb nog een mooie voorraad Zondag overigens nog mooi Robben in een packie gekregen. Mooi mooi! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Ik kan niet meer online spelen, ik krijg CONSTANT de melding dat mijn online selectiebestand niet overeenkomt met dat van m'n tegenstander. Ik heb de laatste updates binnen, ik heb al mijn Online Selectiebestand verwijdert(evenals de aanpassingen aan m'n online team), en nog steeds kan ik niet online spelen. Wat moet ik doen? Ik heb dit probleem natuurlijk na de zoveelste nutteloze update. Oh en ik krijg ook CONSTANT de melding dat m'n online gegevens niet opgehaald konden worden. Bewerkt: 11 maart 2015 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Over een paar uurtjes nog eens proberen. Er zijn nog vele mensen die de update (nog) niet hebben geïnstalleerd. Het kan zijn dat ze in FUT zaten toen de update uitkwam, waardoor ze het nieuwe selectiebestand nog niet hebben. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Ah oké. Ik speel Seizoenen hé overigens. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Whahaha op zeelandnet Prikbord staan er ineens allerlei advertenties met FIFA 15 voor allerlei consoles omdat je geen coins meer kunt kopen... Bewijst weer hoeveel mensen het spel spelen om te spelen zoals het moet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Jammer dat je geen seizoen kan skippen en meteen degraderen. Aan de hand van de eerste wedstrijd weet je meteen wat de andere 9 zullen zijn. Zit nu weer in divisie 3 en heb net 3-0 verloren, 2 blunders van Bravo en een penalty, mijn kansen gingen tegen de paal of werden gered. Dan weet je meteen wat voor een seizoen het zal worden, zucht. Edit: En weer krijg ik mijn gelijk. 2de wedstrijd constant de betere, penalty niet gekregen en 2 keer open kans die er gewoon niet inwil. Zuchttttt. Bewerkt: 11 maart 2015 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.