Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Messi: 5.000.000 tot 7.500.000 :7 Hoe komen ze erop? Normaal kon je m al krijgen voor 2 miljoen ofzo :7

Messi op de Playstation 4 was toch echt 12 miljoen laatst. Ik heb hem dan ook voor 11,8 miljoen gekocht. Nu is hij meer dan vier miljoen minder waard. Baal er wel van... Rot EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah fijn, lekker verlies gemaakt. Thanks EA! :7

Ik denk dat ik mijn team maar gewoon hou. Dat lijkt mij de beste oplossing.

Ja, het kan niet anders. Zou zonde zijn als we zo'n groot verlies maken. Daarnaast denk ik dat ik mijn Engelse team ga verkopen aangezien ik deze toch niet echt gebruik. Misschien hou ik dan 1,2 miljoen over waardoor ik het sterrenteam van Duitsland kan halen (Neuer, Lewandowski, Lahn, etc). Aangezien het toch zo belachelijk goedkoop is geworden allemaal.

Ben bang dat straks iedereen een fantastisch team heeft staan. Zonde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat straks iedereen een fantastisch team heeft staan. Zonde.

Dat denk ik zelf ook. Bijna iedereen heeft al bakken met geld, nu kunnen ze nog betere spelers kopen.

Suarez 600k! Dit is gewoon grappig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet meer online spelen, ik krijg CONSTANT de melding dat mijn online selectiebestand niet overeenkomt met dat van m'n tegenstander. Ik heb de laatste updates binnen, ik heb al mijn Online Selectiebestand verwijdert(evenals de aanpassingen aan m'n online team), en nog steeds kan ik niet online spelen. Wat moet ik doen?

Ik heb dit probleem natuurlijk na de zoveelste nutteloze update. :7

Oh en ik krijg ook CONSTANT de melding dat m'n online gegevens niet opgehaald konden worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Over een paar uurtjes nog eens proberen. Er zijn nog vele mensen die de update (nog) niet hebben geïnstalleerd. Het kan zijn dat ze in FUT zaten toen de update uitkwam, waardoor ze het nieuwe selectiebestand nog niet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha op zeelandnet Prikbord staan er ineens allerlei advertenties met FIFA 15 voor allerlei consoles omdat je geen coins meer kunt kopen... Bewijst weer hoeveel mensen het spel spelen om te spelen zoals het moet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je geen seizoen kan skippen en meteen degraderen. Aan de hand van de eerste wedstrijd weet je meteen wat de andere 9 zullen zijn. Zit nu weer in divisie 3 en heb net 3-0 verloren, 2 blunders van Bravo en een penalty, mijn kansen gingen tegen de paal of werden gered. Dan weet je meteen wat voor een seizoen het zal worden, zucht.

Edit: En weer krijg ik mijn gelijk. 2de wedstrijd constant de betere, penalty niet gekregen en 2 keer open kans die er gewoon niet inwil. Zuchttttt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...