TekaLoca Geplaatst: 31 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Naja wie speelt er nu ook in de Braziliaanse competitie, al is de copa libertadore ofzoiets nu wel overbodig. Het heeft wel gevolgen voor bijvoorbeeld Ultimate Team. Spelers als Jadson, Kaka of Pato zullen niet meer beschikbaar zijn... Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 En nog nieuws, nu iets minder goed: het is EA niet gelukt om de licenties binnen te halen voor de Braziliaanse competitie. Hmm dit filmpje ziet er wederom gelikt uit. Ik heb besloten binnenkort een ps4 te kopen en ik kan nu dus niet wachten op FIFA 15 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Klikkerdeklik! Ge-wel-dig! Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Wow, wat ziet FIFA 15 er fantastisch uit! Ik heb echt veel zin in de game zeg! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Jongens toch hiernet weeral ik val aan komt meneer de spits voor mij schooien om de bal die natuurlijk buitenspel staat hoe kan het ook anders en alles verpest. Dat ze dat ook meteen eens fixen dan. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Geweldig nieuws! Dit maakt het toch zeer aantrekkelijk om vanaf het begin een carrière met een club uit de Premier League te nemen. Ook de lay-out is in Premier League-stijl en zelfs de scheidsrechters zijn volledig gelicenseerd. Ook las ik in het nieuwsbericht dat het met de huidige technologie makkelijker is om stadions na te bouwen. Ik hoop dus dat we naast de nieuwe Engelse stadions ook andere Europese stadions te zien krijgen, zoals het Estádio da Luz, Celtic Park en natuurlijk De Kuip. Reageren
Votair Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 FIFA 15 ga ik zoiezo kopen voor de PS4. Wordt ook mijn eerste game voor de PS4. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Er komt zometeen nog meer "groot nieuws" over FIFA 15, bekijk dit topic over een uurtje of twee dus maar eens opnieuw! Pompidom! Bewerkt: 7 augustus 2014 door TekaLoca Reageren
Votair Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik kan niet wachten op het moment dat ik FIFA 15 in mijn handen heb liggen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Pompidom! Turkse competitie? Eigenlijk wil ik gewoon de Jupiler League in FIFA, maar voordat dat gebeurt zullen er nog wel wat jaren overheen gaan, ben ik bang. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Nja, dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn. De Belgische en Nederlandse eerste divisies zijn al om te huilen, dan denk ik niet dat ze de tweede divisies nog gaan toevoegen. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Leuk dat de Turkse competitie er in komt maar ik vind het toch jammer dat die van Brazilië er uit is. Wachten voor mij blijft nog steeds op de Griekse en Oekraïense competitie en natuurlijk de Jupiler League. Ik ben toch wel heel blij met de nieuwe toevoegingen. Waarschijnlijk begin ik weer met een Championship club en ga ik me daarmee omhoog werken. Ik heb er zin in! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Jaaa de Türk League is terug, zeker een carriere erin doen waarschijnlijk het al eerder aangekondigde Fenerbahce. Inderdaad is wel om te huilen, ik hoo pdat ze Westerlo toch een deftige rating geven ipv steeds degradatiekandidaat. Ook Oekraïne en de Proximus league zijn welkom, en eventueel ploegen die CL spelen zoals Steau Bucaresti bijvoorbeeld. Bewerkt: 7 augustus 2014 door DeJarnoxD Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Hmm, dat wordt lastig. Een carrière starten in de levensechte PL of toch maar voor het eerst met een Turkse club gaan spelen? Decisions, decisions..... Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Hmm, dat wordt lastig. Een carrière starten in de levensechte PL of toch maar voor het eerst met een Turkse club gaan spelen? Decisions, decisions..... Of je start er twee zoals ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.