Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten.

Nja, vind het nogal irritant dat bijna al mijn doelpunten oftewel een flauwe rebound zijn of een geplaatst (relatief) hard schot. Doet er een beetje fun vanaf vind ik. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten.

Naar mijn mening is dit in elke FIFA het geval. Na lang spelen kom je er altijd achter dat er een bepaalde manier is waarop je makkelijk kun scoren. Dat was al zo in FIFA 2001 (recht op de keeper aflopen, laatste paar meter naar buiten dribbelen en dan in de tegengestelde hoek schieten), en ook in FIFA 14 kon het (schuin aanlopen en hard schieten). De ontwikkelaars kunnen dat soort dingen nog zo goed wegpatchen, ze introduceren daarmee altijd weer een nieuwe manier waarop je relatief makkelijk het net kunt vinden.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja die afstandschoten van sommige mensen die dan nog binnen gingen trokken op niets ook. Ik gisteren met semi-prof eerst Napoli-Dortmund 0-0 (5-4PEN) gewonnen en dan Chelsea-PSG ook op semi-prof 12-0. :7 Normaal gezien speel ik gewoon prof. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast.

Inderdaad. Op FIFA 14 werd ik gek van de lange ballen van CR7 die er telkens maar in vlogen. Gelukkig is het schieten iets lastiger gemaakt.

Wat nou, lastig scoren met afstandsschoten? puh2.gif

[filmpje]

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...