MegaPilot Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Geplaatst: 11 september 2014 Valt me wel op dat ik enorm vaak naast schiet. Afstandsschoten zijn vaak helemaal uit den boze, je trapt ze meters over... En als je schot dan binnen het kader is, dan is er veelal wel een miraculeuze save van de keeper. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten. Nja, vind het nogal irritant dat bijna al mijn doelpunten oftewel een flauwe rebound zijn of een geplaatst (relatief) hard schot. Doet er een beetje fun vanaf vind ik. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Oefening baart kunst. Ik heb al genoeg andere mooie doelpunten gemaakt Overigens zijn er screenshots vrij gegeven van de Premier League: Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Wanneer je de juiste manier hebt gevonden om te richten, wordt het allemaal een stuk makkelijker. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaast is de keeper wel te passeren, maar dit moet je op een slimme manier doen. Hoge ballen in de hoeken zijn voor de keeper niet moeilijk, omdat dat op armhoogte is. Als je laag over de grond, geplaatst of hard schiet, maak je veel meer kan op een doelpunt. Natuurlijk kan een save dan nog wel voorkomen met de handen of voeten. Naar mijn mening is dit in elke FIFA het geval. Na lang spelen kom je er altijd achter dat er een bepaalde manier is waarop je makkelijk kun scoren. Dat was al zo in FIFA 2001 (recht op de keeper aflopen, laatste paar meter naar buiten dribbelen en dan in de tegengestelde hoek schieten), en ook in FIFA 14 kon het (schuin aanlopen en hard schieten). De ontwikkelaars kunnen dat soort dingen nog zo goed wegpatchen, ze introduceren daarmee altijd weer een nieuwe manier waarop je relatief makkelijk het net kunt vinden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Ik heb toch nog niet een manier ontdekt om makkelijk te scoren in FIFA 15. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Ja die afstandschoten van sommige mensen die dan nog binnen gingen trokken op niets ook. Ik gisteren met semi-prof eerst Napoli-Dortmund 0-0 (5-4PEN) gewonnen en dan Chelsea-PSG ook op semi-prof 12-0. Normaal gezien speel ik gewoon prof. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Demo's zijn echt niet voor mij weggelegd. Ik heb altijd een paar maanden nodig om me aan het spel aan te passen en dat merk ik nu toch opnieuw Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 War zijn de shirts van Aston Villa toch super mega baas op de screenshot. Reageren
iRico Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wat voor mij lkkr speelt: Een BVB team, longshots, staande tackles en NIET uitkomen met de keeper Reageren
Venzio Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wat nou, lastig scoren met afstandsschoten? https://www.youtube.com/watch?v=QD-u4g5YT0Q Reageren
TheuNauz Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Het schieten is er inderdaad niet makkelijker op geworden. Gelukkig maar! Het is nu een zaak om gigantisch goed te richten, anders gaat de bal al snel naast. Inderdaad. Op FIFA 14 werd ik gek van de lange ballen van CR7 die er telkens maar in vlogen. Gelukkig is het schieten iets lastiger gemaakt. Wat nou, lastig scoren met afstandsschoten? [filmpje] +1 Reageren
TrueSkum Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Man, wat speelt die demo lekker weg heb echt zin in FIFA 15 nog twee weken! Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ben geen hele fanatieke Fifa speler, maar na een tijdje te hebben gespeeld met de Demo ben ik ook een stuk enthousiaster geworden. En de keeper is best goed te passeren hoor. http://youtu.be/LZfb7tzGU9M Reageren
Venzio Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ik heb er ook geen moeite mee, zeker niet met die next-gen keepers: https://www.youtube.com/watch?v=Jm3euolNzRk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.