Dexist Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 (bewerkt) In de regels staat: "De berg mag je een beetje bijschaven, als je dat wilt." Hieruit kan ik niet opmaken of de berg er echt als een berg moet blijven uitzien? Of mag ik er tegenaan/in bouwen, zolang ik de hoogt er maar van behoud? En dat het mogelijk op het eind niet echt meer als een berg uit ziet? Dus mijn vraag is, waar is de grens met die regel. Dat laatste. Die regel heb ik gemaakt om te zorgen dat de berg niet volledig wordt weggevaagd/grote stukken worden uit gehakt. Als in een beetje bijschaven is het glad maken van de ruwe randen van de berg bijvoorbeeld. Natuurlijk mag je de gehele berg bebouwen als je dat wilt. En als de berg daar door minder herkenbaar is zei het zo . Bewerkt: 23 juni 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Dat laatste. Die regel heb ik gemaakt om te zorgen dat de berg niet volledig wordt weggevaagd/grote stukken worden uit gehakt.Als in een beetje bijschaven is het glad maken van de ruwe randen van de berg bijvoorbeeld. Natuurlijk mag je de gehele berg bebouwen als je dat wilt. En als de berg daar door minder herkenbaar is zei het zo . Geweldig, dan kan ik mijn plan uitvoeren. Wat zijn sommig van jullie toch al snel klaar. Ik heb nog geen 10% staan, en heb er al wat uurtjes in zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb 95% staan in totaal zo'n 13 uurtjes aan gewerkt ? overige 5% zijn bomen wat planten enzo bloemetjes zetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Zo. Nog 4 dagen tot de deadline van ronde 1!. Even een tussendoortje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Mag je het al afgeven als je klaar bent ? (precies een examen wat ik nu schrijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Jazeker, als je al klaar bent mag je het natuurlijk inleveren. Zolang het maar voor zondag 29 om 23:59 in mijn inbox zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Zo zo, sommige mensen hebben erg uitgepakt voor deze ronde. Er zitten zeker mooie kastelen tussen. Ik zie wel dat ik een klein foutje heb gemaakt bij mijn inzending. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik heb de helft niet eens kunnen afwerken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik krijg een minderwaardigheidscomplex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Klopt zitten mooie ontwerpen tussen . Wel jammer dat er "maar" 6 inzendingen zijn deze ronde. Toch te laat gestart met bouwen? Of gewoon helemaal vergeten te bouwen ? Nou ja volgende ronde nieuwe kansen! Bewerkt: 30 juni 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik had gewoon helemaal geen zin meer om verder te bouwen :x Er zitten wel leuke inzendingen tussen, trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik zie wel dat ik een klein foutje heb gemaakt bij mijn inzending. :$ De titels staan inderdaad redelijk verwarrend. Ik moest alles 3x controleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik zie wel dat ik een klein foutje heb gemaakt bij mijn inzending. :$ De titels staan inderdaad redelijk verwarrend. Ik moest alles 3x controleren. Ik heb het even aangepast . Voor de mensen die hierdoor toch een fout in de beoordeling hadden gemaakt; stuur mij via pb even je IP-adres, dan zorg ik ervoor dat je opnieuw kan stemmen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik doelde eigenlijk op een foutje in mijn bouwwerk, maar oke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Dexistje ? wanneer komt de volgende ronde ? ik verveel me een beetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.