Crypteq Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Helaas had ik niet meer genoeg tijd om het af te maken, en dus ook niet iets in te zenden. Maar er zitten inderdaad mooie exemplaren tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 De volgende ronde gaat deze week starten, woensdag zoals het nu lijkt. Jullie krijg bij deze ronde wat meer tijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 aiai grotere bouwwerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Ik heb gestemd. Er zitten zeker mooie bouwwerken tussen. Ik kan hier niet aan tippen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 Tot wanneer mag je stemmen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Tot wanneer mag je stemmen ? Minimaal een week. Dan sluit ik hem mits er voldoende stemmen zijn/ of wanneer er al een tijdje geen stemmen meer zijn geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Makkelijke opdracht dit keer. Mijn brug is al af, nu het huisje nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Elke opdracht is makkelijk. Het is maar wat je er mee doet! :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Ik heb het spel zelf niet, ook nooit gespeeld, maar ik verbaas me elke keer weer over wat je er mee kan maken. Er zitten echt hele mooie creaties tussen hoor. Ik ben benieuwd naar de volgende ronde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Ik heb deze keer voor het gemak de cheat optie aan gelaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Gestemd, ben benieuwd naar de volgende ronde. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 brug bijna af huis nog beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Zou je ALSJEBLIEFT imgur.com willen gebruiken? Die is veel, veel sneller dan imageupper. Echt waar, bij de 2e foto heb ik het al opgegeven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Hier geen problemen met de site hoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 hier ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.