ERRWINS Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Zo, mijn inzending is ingeleverd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 ik niet wat vergeten eigenlijk om te bouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Je hebt zoveel tijd beschikbaar als ik naar het forum kijk, dan kun je ook wel een Minecraft opdrachtje doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 mijn laptop reageert niet goed in het warme weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Ach je hebt toch 1,5 week de tijd dus doe maar rustig aan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Afgemaakt brug was al af en ik moest nog een deeltje van mijn huis en de stal en nu klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Zou je ALSJEBLIEFT imgur.com willen gebruiken? Die is veel, veel sneller dan imageupper. Echt waar, bij de 2e foto heb ik het al opgegeven... Ik zal de volgende stemrondes de ontwerpen bij imgur uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2014 Gefeliciteerd Basssss! En bedankt Dexist voor de organisatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2014 Bas Wat een geweldige gebouwen staan hier tussen van iedereen. Gefeliciteerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2014 Gefeliciteerd Basssss ! , Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 Nieuwe rondes nieuwe kansen! Er is zojuist een nieuwe wedstrijd gestart! Doe mee en laat je beste bouwkunsten zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 Leuk dat je het weer doet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 Awesome! Er is nog geen opgave als ik het goed begrijp! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 Klopt! De eerste opdracht komt online op 27 december Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 Ik vind het wel een nadeel dat als je géén Minecraft op de PC hebt, maar wel op de Ipad niet mee kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.