thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Nederland gaat moeten blijven zoeken. Kansen krijgen tegen een verdedigend team als Costa Rica is sowieso al moeilijk, kansen erin krijgen tegen een keeper als Navas is nog moeilijker. Gewoon tempo wat omhoog, zodat je meer kansen krijgt, dan gaat hij uiteindelijk wel eens geklopt worden. Wat me opviel bij Nederland was de verdediging. Ze kregen niet veel de bal, maar als ze hem kregen, bleven ze 'm maar rondspelen tussen hun vier. Wanneer ze dan eindelijk de bal inspeelden, raakten ze 'm steevast kwijt. Daar moet toch naar gekeken worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Domme fout van BMI, was gewoon penalty. Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Hij maakt de hele wedstrijd al onnodige fouten. Hij mag blij zijn dat hij pas zo laatinde match een gele kaart heeft gekregen en Nederland mag blij zijn dat ze daar geen penalty tegen krijgen. Het lijkt naar verlengingen te gaan en naar het niveau van Nederland kijkend zelfs naar penalty's. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Die grensrechter is echt de duivel zelf. Wat een spanning! Kom op, Nederland! Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Hoe veel geluk hebben die Costaricanen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Pleur op met je penalties. Ik zweer het je, als wij penalties krijgen is het over en uit. Daar ben ik 100% van overtuigd, dus NEE wij willen zeker GEEN penalties! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Stel je voor dat Van Persie gewisseld wordt door Huntelaar en dat hij het afmaakt.. Graag een shot van Van Persie z'n gezicht net op het moment dat dat gebeurt graag! Edit: Net weer de herhaling van BMI...Gewoon penalty. Daar komt Nederland wel heel goedkoop weg. Bewerkt: 5 juli 2014 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Hehe, wat een trage match, die kansen op het einde maakten wel al een beetje goed, maar het blijft wat leegjes. Strafschoppen zijn echt wel hetgene dat Nederland moet vermijden, maar gaat het lukken in de verlengingen? Je kunt altijd even het deksel op de neus krijgen natuurlijk. Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Heerlijk momentje in de Sporza-studio. Jan Mulder zit weer te praten terwijl de match moet beginnen. Karl Van Nieuwkerke: "Jan, ik ga je moeten onderbreken, ze gaan weer beginnen voetballen." Jan Mulder helemaal verontwaardigd: "Voetballen? Hoe kom je daar bij?" Vat alles mooi samen. Costa Rica wou sowieso niet echt spelen, Nederland het merendeel van de tweede helft ook niet. Hopelijk herpakken ze zich, want tegen penalty's geef ik Costa Rica toch wel de grootste kans. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Heerlijk momentje in de Sporza-studio. Jan Mulder zit weer te praten terwijl de match moet beginnen. Karl Van Nieuwkerke: "Jan, ik ga je moeten onderbreken, ze gaan weer beginnen voetballen." Jan Mulder helemaal verontwaardigd: "Voetballen? Hoe kom je daar bij?" Vat alles mooi samen. Costa Rica wou sowieso niet echt spelen, Nederland het merendeel van de tweede helft ook niet. Hopelijk herpakken ze zich, want tegen penalty's geef ik Costa Rica toch wel de grootste kans. Jan Mulder is een held, klaar. Edit: Van Gaal, haal die BMI er gewoon af. Alstublieft. Bewerkt: 5 juli 2014 door MegaPilot Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Eerste verlenging gedaan, tweede verlenging komt. Huntelaar komt erop. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Als het penalties worden, zet ik mijn TV uit. I've had enough drama for today. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 BMI eruit, als de scheids het niet doet, dan doet Van Gaal het wel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 En ja hoor, Huntelaar is er. Deze match duurt me wel te lang eigenlijk, mag eens een einde aan komen of gewoon rechtstreeks naar strafschoppen. Niet zo erg als sommige matchen, dat is zeker, maar toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.