Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Argentinië super zwak op Messi na? Argentinië super zwak met Messi voorop. Hij heeft een actie of twee per match en daarnaast raakt hij heel weinig ballen. Hij scoort wel, dus hij maakt zich uiteindelijk altijd zeer nuttig voor zijn ploeg, maar het is zeker niet zijn WK. Vooral de eerste matchen waren echt triestig. Matchen waar de verdedigers van Argentinië de beste spelers op het veld waren. Maar ze kunnen het wel, ondanks hun spel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Voor degenen die dachten dat België een anti-Messi opstelling zouden hebben met Defour: NOPE! We spelen gewoon ons spel zoals anders. Mirallas krijgt de voorkeur op Mertens. Onbegrijpelijk dat de man die 2 reuzenkansen miste de voorkeur krijgt op Mertens, maar goed.. Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Mertens speelde anders wel een bleke wedstrijd de laatste keer. Het zou altijd kunnen dat Wilmots hem laat invallen, want tijdens de kwalificatie heeft hij wel bewezen een waardevolle invaller te zijn. Ik dacht trouwens dat Wilmots sowieso voor de collectieve opvang was van Messi, dus zelfs al zou Defour opgezet worden, had dat helemaal niets betekend. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Onbegrijpelijk dat de man die 2 reuzenkansen miste de voorkeur krijgt op Mertens, maar goed.. Mertens heeft ook al kansen gemist, geen probleem dus. We hebben op het middenveld veel mogelijke spelers die qua kwaliteit weinig van mekaar afwijken, dus daarmee kunnen rondgooien is onze sterkte. Indien Mirallas (of een andere speler) een mindere match speelt hebben we gelijk een andere speler klaarstaan die de match een nieuwe wending kan geven. En Mirallas speelt nu eenmaal ook zeer vloeiend, een hel voor elke verdediger, dus een goede starter. Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Als Argentinië dit niet wint, weet ik het ook niet meer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Hartstikke dood hier Stiekem moet ik hier wel om lachen. Volgens alle media ging België ze zo makkelijk verslaan. Facebook stond vol met zulke berichten en foto's. De tegenstander onderschatten is nooit goed en al helemaal niet als je niet eens als favoriet aan een wedstrijd start. Mijn hart huilt, maar man wat ben ik blij voor Messi en voor die Belgische ego'tjes Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Volgens mij zie ik Wally/Waldo daar ergens achter het doel van Argentinië op de tribune zitten. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ik ben wel blij dat we bij de Kwartfinale's zijn, de betere teams blijven nu over. Nu begint het echt leuk te worden, dat zag je gister ook echt aan de wedstrijden. En ook Belgie-Argentinië vind ik erg leuk om te kijken! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Nou wat een schwalbe van die Belg zeg... Hoeven de Belgen niets meer van Robben te zeggen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ik vind Belgie zo slecht nog niet hoor Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Nou wat een schwalbe van die Belg zeg... Hoeven de Belgen niets meer van Robben te zeggen Mirallas zelfs twee keer. Zoals ik al zei: alle spelers maken weleens een schwalbe. Kan nog alle kanten op Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Het is zonde dat zoiets erin gaat. De bal wijk af, komt met een gelukje bij Higuain en dan is Kompany net uit evenwicht zodat hij er niet voor kan springen. Zo'n bal moet je 'm op dat moment niet geven. Voor de rest niet echt grote kansen, langs beide kanten. België speelt zeker niet slecht, maar een topniveau is het nu ook weer niet. Hopelijk kunnen we op zijn minst één keer scoren in de tweede helft en voor de rest alles afweren. Dan kunnen we het nog altijd beslechten in de verlengingen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Volgens mij zie ik Wally/Waldo daar ergens achter het doel van Argentinië op de tribune zitten. Altijd een leuke kijk op voetbal die Spacy >.< 2e helft maar eens eventjes kijken bij België achter het doel, of ik hem ook kan vinden ik vind de kwaliteit bij Argentinië beter. Wat een heerlijke speler blijft die Messi toch, pas gaan liggen als ie echt gestremd wordt. (die vrije trap 16 á 17m ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Die pass trouwens van Messi. :o Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Speelt Argentinie nu zo goed of speelt Belgie nou zo slecht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.