Jump to content

[WK 2014] Kwartfinales!

Recommended Posts

• Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• ERRWINS

24

• TekaLoca

20

• Dutchy3010

16

Geplaatst:

Nou, zo jammer vind ik dat niet. Ik denk dat we beter Argentinië kunnen hebben dan België hoor. België is er 300% op gebrand om te winnen van de grote buren.

Geplaatst:

Zeer spijtig, maar een waardig eerste WK voor deze generatie. Op naar het volgende EK en WK natuurlijk!

Nu krijg ik wel het schijt van hoe Argentinië altijd tijd rekt (hebben ze in elke match tot nog toe gedaan) ze zijn daar niet alleen in natuurlijk, maar het is toch zo... ja. Het had vele interessanter geweest hadden ze die eerste goal niet zo snel gemaakt, maar natuurlijk kunnen we daar niets aan veranderen. Proficiat spelers, we kijken uit naar de volgende!

Geplaatst:

Heel spijtig dat België eruit ligt. Vind het echt heel jammer. Toch heb ik geen enkele medelijden met de Belgen die zeiden dat het team wel eventjes van Argentinië zouden winnen. Dit is een wijze les dat je nooit een ploeg moet onderschatten (Al is Argentinië op papier een gelijkwaardige ploeg.)

Geplaatst:

Schaam je niet, België.

Doen we zeker niet. We zouden ons mogen schamen als we ons over deze prestatie schaamden. Want dat is het wel, voor ons Belgenlandje. Voor het eerst sinds 12 jaar op een WK, voor het eerst in jaren de ronde doorgekomen, voor het eerst in 28 jaar in de kwartfinale. Enkele jaren geleden zou niemand die na '86 geboren was durven gedacht hebben dat België ooit nog zo ver zou geraken. Dit kan enkel goeds voor de toekomst voorspellen en daar moeten we nu naar kijken. Eerst toch nog even in het verleden kijken, wat we beter hadden kunnen doen tegen Argentinië, en dan vol focussen op het EK, de nieuwe grote uitdaging.

Over de match: al bij al was het niet zo'n interessante match. De vroege goal zal daar veel mee te maken hebben. Argentinië begint opeens op een lager niveau te spelen en tijd te rekken waar het kan. Het spijtige is dat de Belgen, afgezien van het laatste kwartier, dat tempo gewoon aanvaarden. Zonde, want ze stonden wel degelijk 80 minuten achter, niet een kwartier.

Geplaatst:

Heel spijtig dat België eruit ligt. Vind het echt heel jammer. Toch heb ik geen enkele medelijden met de Belgen die zeiden dat het team wel eventjes van Argentinië zouden winnen. Dit is een wijze les dat je nooit een ploeg moet onderschatten (Al is Argentinië op papier een gelijkwaardige ploeg.)

Bedankt!

Jammer, maar dit was inderdaad niet hun wedstrijd. Het avontuur voor Messi en Argentinië gaat door, en hopelijk tot het einde :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

De selectie van België is van de nog jonge generatie. Ze kunnen alleen maar beter worden ;)

Bewerkt: door TheuNauz
Geplaatst:

Vreselijk voetbal van Argentinië in de tweede helft. Achja, zegt veel over je ploeg als Argentinië anti-voetbal moet aanwenden om je te verslaan. :7 Had liever met 5-0 verloren waarin we overklast werden dan zo onverdiend en relatief roemloos ten onder te gaan. :kots:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...