Jump to content

[OV] The Oceans Zomerspelen


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    141

  • Dexist

    107

  • _Night-Men_

    93

  • MegaPilot

    53

Kan er eens naar mijn PB worden gekeken voor Hints? Als mijn raden geen juist/fout beoordeling krijgt, dan schiet het ook niet echt op hé. :clown:

:puh: klopt ik wacht ook al eventjes op antwoord. Het lijken net mensen die TOC medewerkers :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch alleen het woord inzenden?

De deelnemers moeten de betekenis van de afbeelding raden. Naast de afbeelding wordt een nummer vrijgegeven. Dit nummer geeft aan welke letter in het woord benodigd is voor de einduitkomst. Jouw antwoord stuur je door middel van een Persoonlijk Bericht naar één van de The Oceans-crewleden (Dutchy3010, Jesperkaj of Venzio). Dit doe je zowel bij je antwoord per afbeelding als bij het aan het eind te raden woord.
Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

77o1COJ.png

Zomers zie je steeds meer circussen voorbij komen met hele leuke acts. Zo nu en dan zit er een act bij waarbij messen worden gebruikt. Is het niet jongleren, dan is het wel messen werpen op voorwerpen of zelfs levende mensen! Laten we eerlijk zijn, als je dit op TV ziet of in het echt, dan denk je; dat kan ik ook wel! Voordat je het in het echt gaat proberen, hebben wij van The Oceans liever dat je het nog probeert in een online game want tenslotte gaat 'safety first'.

Uitleg:

Als je de game opstart, zie je je assistente al klaar 'hangen' aan het rad des doods. Natuurlijk willen we niet dat ze dood gaat dus gooi alsjeblieft voorzichtig. Door op play te klikken, kun je het spel starten. Het rad gaat dan draaien en je ziet allemaal schijven op het rad, vlak naast je assistente. Je krijgt extra punten als je deze schijven raakt. Je kunt zo vaak gooien als je wilt, totdat je messen op zijn. Zodra je de assistente 'vermoord' is het game over en kun je opnieuw beginnen met een uitzendkracht. Je mag uiteraard zo vaak proberen als je wilt maar je mag maar 1 screen posten om je score definitief te maken. Je screen inzenden doe je door een Persoonlijk Bericht te sturen naar een van de The Oceans-crewleden (@Dutchy3010. @Jesperkaj of @Venzio) voor zondag 03 augustus 23:59u.

Het spel:

Messen worp game

Veel succes!

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...