Jump to content

[OV] The Oceans Zomerspelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Als er niet gereageerd wordt op een PB, mag je mij ook een PB sturen. Ik zal alles zo goed mogelijk proberen af te handelen.

• Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

141

• Dexist

107

• _Night-Men_

93

• MegaPilot

53

Geplaatst:

Op dit moment heeft Jesperkaj (en in mindere mate Dutchy) weinig mogelijkheid om te reageren. Ik werk zelf ook full-time en het kost dus wat meer tijd.

Stuur alles wat je naar Jesperkaj hebt verzonden door naar mij of Dutchy3010 svp!

Geplaatst:

Op dit moment heeft Jesperkaj (en in mindere mate Dutchy) weinig mogelijkheid om te reageren. Ik werk zelf ook full-time en het kost dus wat meer tijd.

Stuur alles wat je naar Jesperkaj hebt verzonden door naar mij of Dutchy3010 svp!

Okay, hier kan ik dus wat mee. :) Bedankt!
Geplaatst:

De deadline van Hints zal verlengd worden en alle overige data's zullen ook aangepast worden. Hier later meer info over...

Je kan altijd een herinnering-PB sturen naar de persoon in kwestie, MegaPilot.

Geplaatst:

Afbeelding 10

relax.jpg

Letter: 3

Er zullen geen andere afbeeldingen meer gegeven worden. Met deze tien afbeeldingen zullen jullie de oplossing moeten raden.

De deadline is verschoven naar donderdag 31 juli 23:59u.

Veel succes!

Geplaatst:

Aangezien de organisatie heeft gemerkt dat de juiste antwoorden nauwelijks gegeven worden, willen we de deelnemers een zetje in de goede richting geven. Vanaf nu is het mogelijk om een hint aan te vragen. Je kan bij alle afbeeldingen een hint aanvragen. De organisatie geeft twee hints; de eerste hint bevat een kenmerk van het goede antwoord en de tweede hint bevat het aantal letters van het goede antwoord.

Let op: bij elk gegeven hint gaat een punt extra van je score af. Het is dus een risico dat je neemt.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...