Jump to content

[OV] The Oceans Zomerspelen

Recommended Posts

• Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

141

• Dexist

107

• _Night-Men_

93

• MegaPilot

53

Geplaatst:

Moet toch wel zeggen dat dit weer zo'n triest geluksspelletje is waarbij skill helemaal niet meetelt. Je moet maar dom geluk hebben dat je snel de schepen van je tegenstander vindt..

Geplaatst:

Tip 6:

Het land waarin de plaats zich bevind heeft drie officiele talen, die allemaal een gemeenschappelijke hoofdtaal gemeen hebben.

Geplaatst:

qMssEBq.png

Spel #9: Raad het fragment

Het spel:

De komende 3 dagen worden er meerdere geluidsfragmenten gepost. In deze fragmenten is een klein deel van een muzieknummer te horen, deze stukjes zijn instrumentaal.

De fragmenten zijn willekeurige stukjes uit een lied, dit hoeft dus geen refrein of een herhalend stukje te zijn.

Aan jou de taak om te raden welk nummer dit zijn, en natuurlijk willen we dan ook de bijbehorende originele artiest weten.

Opsturen van je antwoord:

Jouw antwoord stuur je door middel van een Persoonlijk Bericht naar @Crypteq, @Dutchy3010, of @Venzio met het onderwerp:

[ZS]Raad het fragment - Antwoorden

Het antwoord moet per nummer het volgende bevatten:

• Cijfer van het nummer (Bijvoorbeeld: Nummer 3)
  • Naam van het nummer
  • Artiest (geen cover, maar origineel)

Deze kenmerken moeten alle drie worden ingevuld.

Wanneer antwoord opsturen?:

Zoals boven al aangegeven, komen er de aankomende dagen nog 3 lijsten bij, met elk 10 fragmenten. Dit maakt een totaal van 40.

Zodra alle 40 fragmenten beschikbaar zijn, dan mag je je lijst met antwoorden opsturen. Antwoorden die voor deze tijd worden opgestuurd zijn niet geldig.

Je mag maar 1 keer je lijst met antwoorden opsturen. Zorg er dus voor, dat je zeker bent van je antwoorden.

Note: Je zult waarschijnlijk lang niet alles weten of goed in kunnen vullen. De nummers zijn zo divers dat we dat eigenlijk ook niet verwachten. Dus als er in je lijst met antwoorden nummers missen, dan kan je die gewoon insturen.

Puntentelling:

De puntentelling is als volgt:

• Correcte titel van het nummer: 0,5 punt
  • Correcte originele artiest: 0,5 punt.

Voor elk volledig correct antwoord krijg je 1 punt. Wanneer je de verkeerde artiest hebt, zoal bijvoorbeeld van een cover, dan krijg je in totaal maar 0,5 punt als je de titel wel correct hebt.

Controleer dus of je wel de correcte artiest hebt, want liedjes worden tegenwoordig erg vaak gecoverd. knipoog.gif

Diegene met de meeste punten zal natuurlijk op nummer 1 eindigen.

Afspeellijst met alle nummer: luister hier

Deadline: Maandag 18 augustus 23:59u

Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Raad het Fragment: 40 fragmenten en maar één kans op alle antwoorden goed te hebben? Dat vind ik wel erg weinig.

Waarom is er niet gekozen voor 3 kansen? Diegene die alle antwoorden in één keer goed heeft is uiteraard de winnaar, maar een foutje maken in 40 fragmenten is zo gebeurd.

En diegene die als eerste de antwoorden inlevert heeft gewonnen? Je mag pas nadat alle fragmenten online zijn de oplossing insturen. Wat als ik de laatste dag de hele dag weg ben en 's avonds pas naar de fragmenten kan luisteren? Terwijl ik bij de eerste 30 fragmenten de hele dag de tijd heb om te luisteren en in te sturen?

Ik vind de regels van het insturen onzettend streng. Hier moet toch wel een wat minder streng beleid op toegepast kunnen worden?

Dit is niet om jullie spel af te kraken, want dit spel is ontzettend interessant en uitdagend. Ik hoop alleen dat de regels iets soepeler kunnen.

Bewerkt: door Dippie
Geplaatst:

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik ben zelfs voor één kans om iets goed te voorspellen. We praten hier natuurlijk wel over een game van 50 euro, waar wel iets voor gedaan moet worden om dat te behalen. Niemand heeft vast alles goed bij één keer raden, waardoor er een mooie uitdaging ontstaat. Bij twee kansen is dit al soepelen, en bij drie kansen wordt het meer een gokspel. Daar ben ik dus absoluut niet een voorstander van. Persoonlijke mening hoor.

Geplaatst:

Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je alles goed hebt, ik zal het sterker vertellen: Daar zorgen we wel voor.

Er zal genoeg variatie in de muziekstukken zitten, bijna onmogelijk om alles goed te hebben.

Ik ga dan ook met visser hierin mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Link naar nummer 30 werkt niet, moet deze zijn:

https://soundcloud.com/crypteq/zomerspelen-raad-het-fragment-nummer-30

Schamele 14/30 tot nu toe. De anti-Shazam maatregelen maken zelfs de meest herkenbare nummers moeilijk te herkennen.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Link naar nummer 30 werkt niet, moet deze zijn:

https://soundcloud.com/crypteq/zomerspelen-raad-het-fragment-nummer-30

Schamele 14/30 tot nu toe. De anti-Shazam maatregelen maken zelfs de meest herkenbare nummers moeilijk te herkennen.

De link is inmiddels alweer gefixt :)

En we gaan het ook niet al te makkelijk maken. ;)

Geplaatst:

Vierde deel van de fragmenten:

Fragment nummer 31: Luister hier

Fragment nummer 32: Luister hier

Fragment nummer 33: Luister hier

Fragment nummer 34: Luister hier

Fragment nummer 35: Luister hier

Fragment nummer 36: Luister hier

Fragment nummer 37: Luister hier

Fragment nummer 38: Luister hier

Fragment nummer 39: Luister hier

Fragment nummer 40: Luister hier

Afspeellijst met alle nummer: luister hier

Dit waren de laatste 10 fragmenten.

Antwoorden kan je nu opsturen.

De regels omtrent het winnen zijn iets aangepast, en word nu gekeken naar wie de meeste punten binnen haalt via de volgende methode:

Puntentelling:

De puntentelling is als volgt:

• Correcte titel / naam van het nummer: 0,5 punt
  • Correcte orginele artiest: 0,5 punt.

Voor elk volledig correct antwoord krijg je 1 punt. Wanneer je de verkeerde artiest hebt, zoal bijvoorbeeld van een cover, dan krijg je in totaal maar 0,5 punt als je de titel wel correct hebt.

Controleer dus of je wel de correcte artiest hebt, want liedjes worden tegenwoordig erg vaak gecoverd. knipoog.gif

Diegene met de meeste punten zal natuurlijk op nummer 1 eindigen.

Voor meer informatie, zie de hoofdpost.

Let op: Je mag maar 1 keer je lijst met antwoorden opsturen. Zorg er dus voor, dat je zeker bent van je antwoorden.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...