_Night-Men_ Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 21/40. Waren ongeveer vijf bij die me totaal niet bekend voorkwamen... Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 (bewerkt) Oh ik haat die opdracht met die nummers.. Ik luister niet naar die muziek... Sommige herken ik wel, maar weet ik veel van wie. Bewerkt: 14 augustus 2014 door Nyltje Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 Goed dat ik dit topic nog bekijkt, want ik moet er nog een aantal beluisteren. Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Mededeling: Er zijn tot op heden nog maar weinig inzendingen geweest. De regels zijn dus iets versoepeld; Als je al iets ingezonden hebt, en je weet nu weer een of meerdere nummers, dan kan je je nieuwe lijst inzenden. De laatste lijst die je inzend, die is geldig. Nog veel succes. Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Kom maar op met spel 10! Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 En 11. En 13, sla 12 maar over, die opdracht is niet leuk. Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 Spel 10: Bookworm Je ligt heerlijk op je handdoekje op het strand. Genietend van de zon terwijl je de mensen om je heen aan het bestuderen bent. De verschillende soorten mensen is fascinerend, de een zwemt de hele dag in de zee terwijl de ander de hele dag een boek aan het lezen zijn. Deze mensen, de boekenwormen, hebben nu een eigen game die ze kunnen spelen op het strand. Om jouw woordenschat te testen, wat best handig is als je een leuk iemand ontmoet, hebben we een game voor je uitgezocht die hier aan voldoet. Uitleg: Zodra het spel is geladen, heb je de keus om direct te gaan spelen of je kunt vragen om een uitleg. Natuurlijk is een uitleg niet verkeerd, vandaar dat hier het ook kort uitgelegd staat: Als je het spel hebt gestart, zie je allemaal letters. In het begin zal het je nog niets zeggen maar er zitten woorden in verstopt. Door een letter aan te klikken, heb je je eerste letter van je woord gekozen. Je kunt nu een ander letter aanklikken of slepen met je muis (linkermuisknop ingedrukt houden) om zo een woord te maken. Klik links op versturen om je woord te bevestigen. Als je de sleep techniek gebruikt, gebeurt dit automatisch. Je mag uiteraard zo vaak proberen als je wilt maar je mag maar 1 screen posten om je score definitief te maken. Je screen inzenden doe je door een persoonlijk bericht te sturen naar @Dutchy3010, @Crypteq of @Venzio. Het spel: Boeken worm game Deadline: vrijdag 29 augustus 23:59 u. Veel succes! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 (bewerkt) Er zit 1 grote fout in het spel en dat zijn die rode blokjes. Als je de letter X krijgt, krijg je die zowat onmogelijk weggespeeld(tenzij je veel geluk hebt, wat ik al eens heb gehad). En rode medeklinkers die omringd worden door medeklinkers.. Enige combinatie die ik bijvoorbeeld had om een rode medeklinker weg te spelen was "DVD", maar dat kent ie natuurlijk niet. Bewerkt: 22 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Er zit 1 grote fout in het spel en dat zijn die rode blokjes. Als je de letter X krijgt, krijg je die zowat onmogelijk weggespeeld(tenzij je veel geluk hebt, wat ik al eens heb gehad). En rode medeklinkers die omringd worden door medeklinkers.. Enige combinatie die ik bijvoorbeeld had om een rode medeklinker weg te spelen was "DVD", maar dat kent ie natuurlijk niet. Bij dit soort dingen moet je gwn goed nadenken. Geloof me, tactiek hoort ook bij dit spel niet alleen je woordkennis. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 (bewerkt) Nja en vele woorden worden gewoon niet herkend. Lumen bijvoorbeeld. Bij dit soort dingen moet je gwn goed nadenken. Geloof me, tactiek hoort ook bij dit spel niet alleen je woordkennis. Heeft helemaal geen bal te maken met nadenken. Als je pech hebt dat je constant medeklinkers erbij krijgt en zo'n rode medeklinker zit ingesloten door medeklinkers ben je in 99% van de gevallen gefuckt. Bewerkt: 22 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Bij dit soort dingen moet je gwn goed nadenken. Geloof me, tactiek hoort ook bij dit spel niet alleen je woordkennis. Heeft helemaal geen bal te maken met nadenken. Als je pech hebt dat je constant medeklinkers erbij krijgt en zo'n rode medeklinker zit ingesloten door medeklinkers ben je in 99% van de gevallen gefuckt. Okay, jij hebt helemaal gelijk. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Komen er nog 2 spellen zoals op de kalender te zien is? Reageren
Dexist Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 (bewerkt) Komen er nog 2 spellen zoals op de kalender te zien is? Of is het al afgelopen nu? aangezien dat wel andere data's zijn. Bewerkt: 1 september 2014 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.