Dippie Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Mag ik ook de oplossing van de eerste afbeelding later opsturen dan bijvoorbeeld die van de tweede afbeelding, of moet het persé op volgorde ingeleverd worden? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Mag ik ook de oplossing van de eerste afbeelding later opsturen dan bijvoorbeeld die van de tweede afbeelding, of moet het persé op volgorde ingeleverd worden? Tot de deadline (zondag 27 juli 23:59u) mag je alle afbeeldingen opsturen in welke volgorde je dat zelf wilt. Zorg er dan wel voor dat je dan ook het uiteindelijke woord ook raadt. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Stel je weet het woord al wel bij zeg 6 afbeeldingen, en er komen 8 afbeeldingen. Moet je dan nog steeds die 2 overige afbeeldingen raden voor de punten? Of krijg je die punten dan er direct bij omdat je het woord hebt geraden? Reageren
Dippie Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Ah okee. En wanneer je een fout antwoord instuurt, krijg dan een extra hint? Dit staat niet beschreven in het hoofdtopic dacht ik. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Stel je weet het woord al wel bij zeg 6 afbeeldingen, en er komen 8 afbeeldingen. Moet je dan nog steeds die 2 overige afbeeldingen raden voor de punten? Of krijg je die punten dan er direct bij omdat je het woord hebt geraden? Nee, voor punten moet je alle afbeeldingen zien te raden. Als je aan het eind wel het woord weet te raden, maar in jou geval twee afbeeldingen niet, dan krijg je daar ook geen punten voor. Ah okee. En wanneer je een fout antwoord instuurt, krijg dan een extra hint? Dit staat niet beschreven in het hoofdtopic dacht ik. Nee, je krijgt geen extra hint. Dat zou het veel te makkelijk maken om de betekenis van de afbeeldingen te raden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Afbeelding 2 Letter: 6 Veel succes! Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Zijn alle afbeeldingen gewoon willekeurig? Of zijn ze in het geheel ook nog samenhangend. Als in verwijzend naar het antwoord? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Alle afbeeldingen zijn willekeurig. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Afbeelding 3 Letter: 7 Veel succes! Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 De volgorde waarin we de letters/afbeeldingen krijgen is ook de volgorde waarin de letters staan bij het uiteindelijke woord? Of moeten we op het einde ook nog gaan husselen met de letters:P? Reageren
Together Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Er staan cijfers bij. Al is het cijfer 5 is het de vijfde letter in het woord. Reageren
Dippie Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 De volgorde waarin we de letters/afbeeldingen krijgen is ook de volgorde waarin de letters staan bij het uiteindelijke woord? Of moeten we op het einde ook nog gaan husselen met de letters:P? Er staan cijfers bij. Al is het cijfer 5 is het de vijfde letter in het woord. GTA5BOY, wat Dexist bedoelt is of de uiteindelijke letters (die worden gevonden bij de afbeelding) al in de goede volgorde staan in het goede woord. Dat dus de uitkomst van plaatje 1 de eerste letter is, de uitkomst van plaatje 2 de tweede letter is and so on Ik ben daar ook wel benieuwd naar Jesperkaj, maar ik ga er wel vanuit. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 De afbeeldingen zijn in de volgorde van het woord Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Afbeelding 4 Letter: 5 Veel succes! Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 (bewerkt) Bij de afbeelding staat steeds: Letter 5 Of een ander getal dus daar zou de letter enk ik moeten komen? EDIT: Ohw wacht. Bedoelen ze de 5e letter van het woord en dus niet dat de begin letter van dat woord op plek nummer 5 moet? Bewerkt: 22 juli 2014 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.