Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum,Ik zou graag op deze server willen.

Ik ben door gestuurd door GTA5BOY. kan ik op de whitelist?.

Mijn Minecraft naam is NielsP_ :*D

Hoi, Aangezien niet voldoet aan de eisen die wij stellen (minimaal 1 maand lid van Gtaforum en minimaal 50 post) mag ik je helaas niet toe laten op de server.

Aangezien je doorgestuurt bent door GTA5boy wil ik je een kans geven.

Je bent gewhitelist.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hierbij wil ik even iets kwijt, het gaat om te voordelen van het doneren met echt geld.

Zoals al eerder vermeld in dit topic heeft o.a. CrazySkullz echt geld gedoneerd naar Dionkoffie om de server te kunnen onderhouden. Hierdoor heeft Crazy de administrator functie's verkregen, echter gebruikt hij die in zijn eigen voordeel. Hij kan nu dus door de wereld heen vliegen, en dit doet hij dan ook veelvuldig. Een beetje oneerlijk in mijn ogen t.o.v andere spelers. Hij kan veel makkelijker bouwen etc. Ik wil dan ook dat Crazy een waarschuwing krijgt en slechts voor noodzaak of voor serveronderhoud gebruik maakt van de admin-functies.

Bovendien is het doneren van echt geld een beetje jammer. Met doneren krijg je dus veel spullen, wat het survival in mijn ogen uit het spel haalt. Ik vind dat iedereen op de server gelijk is, en dus geen voordelen kan kopen door middel van een geld donatie.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met FireFighter eens. Gebruik alleen je admin functie om de server te onderhouden/dingen bouwen voor de server. Al bouw je wat voor je eigen doe het dan in survival.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

-Elke dag online vooral namiddag en nacht

-Ik heb geen voordeel van bouwen want ik speel ook in survival

-Ja soms vlieg ik omdat ik dat laat aanstaan en 2xspatie is al genoeg om in de lucht te zitten Ik zal e rop letten dat ik stop met vliegen

En nee ik heb niet de admin functie gekregen door te doneren Ik had de admin functie ervoor al

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom komt er nu niemand op de server? :(

He, ik heb vannacht tot 2 uur met Skullz in de server gebouwd hoor :t mag ik ook eens uitslapen?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eigenlijk de eerste die op de server kwam.Voor tegen griefers moeten er vaak admins zijn ..Iedereen weet dat je niet 24/7 online kan zijn. Dus waren er meer admins nodig. ik ben eigenlijk een beetje admin tegen griefers :puh: en om hackers zo goed mogelijk tegen te houden enzo zoals ezra zei ik ben vaak online rond 2 uur snachts en in de namiddag.En ik heb de admin fuctie gekregen niet gevraagd of gekocht .

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, iedereen die vanaf morgen in de nacht op de server zit, is onder mijn hoede, en soms is Skullzz er ook bij. Ik heb gisteren gesolliciteerd als Nacht Moderator, en wel op een geniale manier :7 btw, ik ben aangenomen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...