Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Hierbij wil ik even iets kwijt, het gaat om te voordelen van het doneren met echt geld. Zoals al eerder vermeld in dit topic heeft o.a. CrazySkullz echt geld gedoneerd naar Dionkoffie om de server te kunnen onderhouden. Hierdoor heeft Crazy de administrator functie's verkregen, echter gebruikt hij die in zijn eigen voordeel. Hij kan nu dus door de wereld heen vliegen, en dit doet hij dan ook veelvuldig. Een beetje oneerlijk in mijn ogen t.o.v andere spelers. Hij kan veel makkelijker bouwen etc. Ik wil dan ook dat Crazy een waarschuwing krijgt en slechts voor noodzaak of voor serveronderhoud gebruik maakt van de admin-functies. Bovendien is het doneren van echt geld een beetje jammer. Met doneren krijg je dus veel spullen, wat het survival in mijn ogen uit het spel haalt. Ik vind dat iedereen op de server gelijk is, en dus geen voordelen kan kopen door middel van een geld donatie.

Crazyskullzz was al admin voordat je kon doneren.

SKullz is niet een ervaren admin. maar ik vertrouw hem. HIj mag dan jong zijn (weet ik niet) en een belg zijn maar hij blijft gewoon admin.

Skullz was een van de eerste ja. Het is ook een persoon die gewoon aardig is en zijn werk doet

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw, iedereen die vanaf morgen in de nacht op de server zit, is onder mijn hoede, en soms is Skullzz er ook bij. Ik heb gisteren gesolliciteerd als Nacht Moderator, en wel op een geniale manier :7 btw, ik ben aangenomen.

Gefeliciteerd! :)

Automatic farm af, niet aankomen s.v.p.

104n40w.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb The End gevonde! binnenkort de Enderdragon dus verslaan!

Kunnen we dat niet beter later doen? Als iedereen een goed setje armour en een goede boog heeft? Want anders is het 'doel' ook weer weg :( .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom legt de server eruit.

Heb je het over de GTAForum snapshot server of de server van Dionkoffie?

Helaas helaas.. Er is bij mij gegriefd..

Wat is je Minecraftnaam?

Papadipoepoe

Helaas, is Dion eigenwijs en heeft ie geen plugin erin gezet (Swatchdog) waarmee ik dus nu niet kan zien wie dat gebroken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas helaas.. Er is bij mij gegriefd..
Wat is je Minecraftnaam?
Papadipoepoe
Helaas, is Dion eigenwijs en heeft ie geen plugin erin gezet (Swatchdog) waarmee ik dus nu niet kan zien wie dat gebroken heeft.

Pardon? Als je goed had geluisterd had ik gezegt dat te veel pluggins niet goed is voor de server. we zitten nu echt op zn max. Dat is ook de reden waarom ik je er uit heb gezet. Je luistert niet. Tomsanandreas kreeg voor de 2e keer creative terwijl ik had gezegt dat dat absoluut niet mag. als je iets wilt bouwen dan hebben we een creative server

Link to comment
Delen op andere websites

Euh ik kan nu geen verbinding maken met de server ? nog meer mensen die er niet op geraken ?

Ik zie in console dat je idd niet kan verbinden, jij bent de enige die er last van heeft probeer eens mc opnieuw op te starte

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo krijgt Tom überhaupt creative? (Ik ga er van uit dat het in survival gebeurd) Ik vind eigenlijk dat we moeten ophouden met dit soort dingen, spullen weggeven als admin enz. En dat je mensen admin maakt als ze gedoneerd hebben of wat dan ook. Het maakt het er niet leuker op de server.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo krijgt Tom überhaupt creative? (Ik ga er van uit dat het in survival gebeurd) Ik vind eigenlijk dat we moeten ophouden met dit soort dingen, spullen weggeven als admin enz. En dat je mensen admin maakt als ze gedoneerd hebben of wat dan ook. Het maakt het er niet leuker op de server.

Tom kreeg creative van votair zonder mijn toestemming. Als je in creative wilt dan ga je naar de creative wereld.

En luister eens. NIEMAND heeft gedoneert om admin te worden. en niemand zal dat ook krijgen. Veel mensen denken dat. ik weet niet hoe maar dat is NIET zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...