moechy Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Weer een actieve dag gehad Reageren
Dexist Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 (bewerkt) Tijd voor wat foto's van het spawn dorpje, ziet er al aardig uit Bewerkt: 6 januari 2016 door Dexist Reageren
moechy Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Wat een mooi huis, rechtsonder op je eerste screen Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ik heb vandaag dit in mijn kelder gebouwd. Werkt uitstekend. Reageren
thebig Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Morgen ga ik loten voor ABBA-tornooi, dus als je nog mee wilt doen, moet je snel beslissen. Aan de mensen die denken niet teveel tijd te hebben: bedenk dat het slechts een kwartiertje duurt en dat je zelf kan plannen wanneer je het doet. Je moet het niet per se binnen een dag na de aankondiging af te werken. Bedenk ook dat er veel te winnen gaat zijn Reageren
aron24 Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Ik log in en uit en op eens is mijn diasword met sharpness 3 en fire aspect 1 weg Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Ik ging The End in en de draak was opnieuw gespawned. We hebben nu een tweede portal en een tweede dragon egg. Reageren
thebig Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Ik heb 3 stacks obsidian gehakt, Big Boss. Zit in een chest bij de beacon. Iedereen die deelnam aan het ABBA-tornooi: jullie hebben nu een PB gekregen met de nodige info en de lotingen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Nice, hoop er mee aan de slag te kunnen gaan, heb alleen de laatste tijd wat minder tijd. Maar komt in orde. Reageren
thebig Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Er komen opeens tien zombie pigmen tegelijk uit de portals bij spawn. Je ziet het niet zo goed, maar er staan er een paar opgehoopt in de portal. Reageren
moechy Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Er komen opeens tien zombie pigmen tegelijk uit de portals bij spawn. Je ziet het niet zo goed, maar er staan er een paar opgehoopt in de portal. Die komen het hotel bezoeken Reageren
Dexist Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Had ik ook gisteren bij portal bij spawn De spawnrate staat nu opeens heel hoog ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Volgens mij zijn er een paar dingen corrupt. In de overworld spawnen nauwlijks hostile mobs, tenzij uit mob spawners. In de Nether spawnt helemaal niets. Het aantal entities is er 0. The End lijkt wel normaal, afgezien van de draak die opnieuw gespawned was. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 (bewerkt) Ik zal er eens naar kijken. EDIT: Gefixed! Bewerkt: 10 januari 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.