Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja maar dat maakt het niet anders. Ik vind dat zij het ook zouden mogen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Geplaatst:

Ja maar dat maakt het niet anders. Ik vind dat zij het ook zouden mogen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Kijk, daar gaat het ons om ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt! Maar ik vind dan weer wel dat je lid moet zijn op dit forum aangezien het dus bedoeld is voor gtaforum leden. Ik denk dat ik me punt nu wel duidelijk heb gemaakt haha.

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Oke kijk, ik heb een x aantal dagen gevraagd aan Dion of ik ook topics op andere fora mocht maken, hij zei ja. Dus heb ik dat gedaan. Jullie zullen er mee moeten leven :puh:

Technisch gezien is het geen GTAF server dus :puh:

Geplaatst:

Als er leden zijn die niet van GtaForum zijn. Mogen we hier niet meer discussiëren. Dus die non-leden kunnen beter weg gaan. En dat is niet slecht bedoeld :) .

Geplaatst: (bewerkt)

hmm, ben gegriefd

[poll]

Ik en ezra hadden het idee om de server op tekkit te laten draaien. We willen ook een wipe gaan doen op de hele server zodat iedereen weer gelijk is. Wie zou dit leuk vinden?

We kunnen ook op tekkit gaan draaien met dezelfde map en dezelfde spullen alleen dan zouden sommige pluggins niet goed meer werken.

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

Ik heb meerdere keren in het verleden geprobeerd te joinen maar ik kreeg een foutmelding dat ik de verkeerde Minecraft versie had of de server leek offline. Daarnet heb ik van _Night-Men_ het juiste IP gekregen maar ik ben nog niet gewhitelist.

Zou iemand mij willen whitelisten? Bij voorbaat dank. :)

Geplaatst:

Ik wil echt geen wipe. Dan ben ik ook weg. Tekkt kan als iedereen het wil, ik heb het nog nooit gedaan :7 .

Geplaatst:

Hmm. Een server wipe zou ik zelf ook nooit willen. Ik heb een ideetje. Wat nou als ik zelf stop met dingen veranderen en het jullie laat doen? jullie kiezen wat jullie willen en ik zorg er voor. Willen iets anders, doe ik dat. Pure democratie :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...