Together Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Was dit al zo? Of is weer iemand bezig? Hoe kan ik de plaatjes groter krijgen in Imageshack? Bewerkt: 5 juli 2014 door GTA5BOY Reageren
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Cryp heeft het dan blijkbaar nog niet herstelt ? Reageren
Dexist Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Lijkt er op dat er weer een paar kleine kindertjes bezig zijn geweest die zichzelf heel leuk vinden. Reageren
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ik denk dat het gewoon nog niet herstelt is sinds de vorige keer Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Welke vorige keer? Het is al 2x gebeurt De eerste keer is het verholpen door een back-up terug te zetten, dacht ik? De keer daarna dacht Cryp al een dader te hebben, althans dat heeft hij hier s gezegd. Reageren
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Dit zijn juist dezelfde plaatjes als bij de 2de keer dus ik denk dat het nog niet verandert is ? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Of t is een copycat Die zie je ook vaak. Reageren
Together Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Er is in ieder geval weer veel stuk. Edit: Ik log in, zie een bordje waar 'naar strand' op staat. Daar ga ik dus heen. En ik zie dit: Bewerkt: 6 juli 2014 door GTA5BOY Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Cryp, kan je het weer fixen? Ik ga kijken of ik de berg in kan komen en een beetje de berg weer normaal kan maken... Jammer dit Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 (bewerkt) *dubbelpost* Ik ben inmiddels al hard actief geweest op de server, en heb geprobeerd om de bel wat op te ruimen en een beetje te herstellen. Dit zijn de uitkomsten: (Ik ben nog lang niet klaar! Alle hulp kan worden gebruikt en dan kunnen we met zijn alle weer de berg herstellen! ) Iron Golem mist en dit bordje hangt er bij. Zn soort bordje stond ook bij de paarden, alleen had ik die gesloopt zonder besef dat ik er een foto van moest maken :$ De voorkant van de berg nu. Je kan er in, maar er staat meteen een muur met een deur voor je tegen de mobs. Ik had hier een beetje last van tijdens het werken. De stallen nu! Ook weer opgeknapt! Ik heb ook even voor vlees en leven in de stallen gezorgd! Als je in de berg gaat, neem torches en een zwaard mee! Armor is ook wel handig! Het stikt er van de mobs. Je zult denk ik alleen maar water tegen komen als je iets tegen komt, ik heb, samen met Votair, gezorgd dat de lava verledentijd is Bewerkt: 10 juli 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 *triplepost!* Jongens, dit is FireFighters kerk. Ik zag het net toen ik granite aan het mijnen was... Reageren
dionkoffie Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Komt de server ooit weer eens online? Reageren
Dexist Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Hij is online, jij zit waarschijnlijk op de verkeerde versie van minecraft Je moet 14w25b hebben, dit is een snapshot versie van Minecraft. Als je minecraft opent kan je links onder nieuwe profielen maken, hier kan je ook de versies selecteren. Om snapshot te selecteren moet je 'enable experimental versions' aantikken, en dan 14w25b selecteren. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Ja, mijn fout kom er net achter. Ik kan anders niet spelen met mn shaders :S {edit} Ik heb forge en ik heb enable experimental versions aangetikt maar ik kan nergens iets selecteren. {EDIT} NVM, ik kan weer niet eens goed kijken -_- Bewerkt: 11 juli 2014 door dionkoffie Reageren
Votair Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ja, mijn fout kom er net achter. Ik kan anders niet spelen met mn shaders :S {edit} Ik heb forge en ik heb enable experimental versions aangetikt maar ik kan nergens iets selecteren. {EDIT} NVM, ik kan weer niet eens goed kijken -_- ;P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.