Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het normaal dat ik met geen enkel blok kan verwijderen? Ik krijg altijd 'You are not permitted to interact with ...'. Ik heb nochtans een eindje gelopen.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Is het normaal dat ik met geen enkel blok kan verwijderen? Ik krijg altijd 'You are not permitted to interact with ...'. Ik heb nochtans een eindje gelopen.

Dit had ik dus ook.

Het blijkt dat DaveDavy je account moet activeren als lid, totdat Dave dat niet heeft gedaan kan je niks verwijderen :/

Bewerkt: door skullz-000
Geplaatst:

Klopt. Dat moet ik nu nog manueel doen, binnenkort kan je je zelf aanmelden via een linkje en dan wordt je automatish toegevoegd zodra je je daar aanmeld. Zoals ik al zei, als jullie je naam even hier posten (en even connecten met de server zodat je je ID registreert) dan voeg ik jullie toe :)

Geplaatst:

1.8 en het IP is 84.201.37.73. ;)

Ik heb 1 lekker begin. Ik heb net gewoon ff lekker 6 diamonds gevonden. :) Ik zit ergens bij een village, waar ze slechte trades hebben helaas :(

Geplaatst:

De openingspost is nu geüpdatet met het IP-adres. Leden die het even niet vinden, kunnen daar in het vervolg altijd terecht.

Ik kom zo even op de server.

Geplaatst:

Ik heb het eilandje met hulp van Bountyskull erg vergroot. Er zijn nu een aantal bomen, een huisje met 3 armor stands, 2 ovens, 3 crafting tables, 2 losse chests voor enchants die je niet wilt gebruiken, vier losse chests voor overige resources, 2 anvils, en ik heb een farm aangelegd met wortels, aardappels, graan en sugar canes, de enchanting tafel heeft een plaats gekregen voor je de mijn echt in gaat (wel ondergronds). Dat staat wel allemaal aangegeven boven de trap naar de mijn. :) Heb dus weer veel gedaan, alleen wel jammer dat de nether niet aanstaat :(

Geplaatst:

Is er geen Nether? :o Kan hier iets aan gedaan worden, of gaan we het echt zonder Nether moeten trekken? Het is nochtans een makkelijke bron van lava en noodzakelijk voor quartz, glowstone en ingrediënten voor drankjes.

Geplaatst: (bewerkt)

Nether kan aan worden gezet :) Server was offline, heb ik per ongeluk gedaan blijkbaar.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Er is iets aan de hand met de server. Ik kan in mijn inventory geen objecten van plek veranderen. Telkens als ik iets aanklik, verplaatst het zich een seconde later terug naar zijn oorspronkelijke plek. Janco heeft er ook last van, dus het is een algemeen probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...