Ezra24rct3 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 De server laggd wel op sommige momenten idd. Daar had ik iig vanmiddag last van. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) Hmm, toevallig dat ik dit ook ondervonden heb. Ik wil nogmaals zeggen dat ik nog niet helemaal klaar ben, en foutjes zoals dit kunnen voorkomen. Ik zal nu even kijken waar het aan ligt. Edit Opgelost. Ik ben deze avond aanwezig overigens Bewerkt: 25 december 2014 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Ik kom zodra ik thuis ben ook weer, zal alleen rond 11 uur ff voor een halfuurtje offline gaan, want dan is er iets op TV wat ik graag wil zien. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik vind de nieuwe server al helemaal top, ook al zitten een paar foutjes in.... En ik hoop dat we snel kunnen beginnen met de stratenplan, en daarna de eerste huizen bouwen Reageren
thebig Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Een map van het gebied zou wel handig zijn, dat we zien hoeveel plek we waar hebben en dat, als we het stratenplan eens op de grond uitleggen, we kunnen zien hoe het eruit ziet (hopelijk werkt het updaten van kaarten dan wel goed). Als we eens met zoveel kunnen zijn zoals gisterenmiddag, kunnen we het eens bespreken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik heb net m'n enchanting tafel geüpgrade zodat ik nu level 30 enchants kan doen. Al moet je niet verwachten dat er ineens Fortune uitkomt ofzo, daarvoor staan er nog te weinig boekenkasten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Een map van het gebied zou wel handig zijn, dat we zien hoeveel plek we waar hebben en dat, als we het stratenplan eens op de grond uitleggen, we kunnen zien hoe het eruit ziet (hopelijk werkt het updaten van kaarten dan wel goed). Als we eens met zoveel kunnen zijn zoals gisterenmiddag, kunnen we het eens bespreken. Een map maken kan geregeld worden. Alhoewel ik ook kan proberen zo'n live map te creëren Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Kan je dan ook ff nether aanzetten? Wik graag een enderchest maken, maar heb nog blazerods nodig Reageren
Dexist Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Een map van het gebied zou wel handig zijn, dat we zien hoeveel plek we waar hebben en dat, als we het stratenplan eens op de grond uitleggen, we kunnen zien hoe het eruit ziet (hopelijk werkt het updaten van kaarten dan wel goed). Als we eens met zoveel kunnen zijn zoals gisterenmiddag, kunnen we het eens bespreken. Een map maken kan geregeld worden. Alhoewel ik ook kan proberen zo'n live map te creëren Een livemap zou ik niet doen, dit geeft extra druk op de server en kan voor meer lag zorgen. Wel kan je een dynamap maken die je om de zoveel tijd even update. Reageren
Isic Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Zou mijn naam ook toegevoegd kunnen worden? Ingame naam is Isic Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Nether is vanaf nu aan. De dynmap is hier te vinden. En aankomende zondag ga ik proberen te werken aan de performance. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik heb nog 1 vraagje: Mag nu ook al gebieden Claimen? Want naarmate als ik al veel spullen heb, zou ik vast mijn eigen rijk willen beginnen. Reageren
thebig Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Kan je zien op de map wie en waar iedereen is? Weet nu niet zeker of ik het gewoon niet kan zien of dat er gewoon niemand is Die dessert :o Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik claim voorlopig het volgende gebied: Je mag er komen wonen en bouwen, maar meldt dit dan even zodat ik op de hoogte ben. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Kan je zien op de map wie en waar iedereen is? Weet nu niet zeker of ik het gewoon niet kan zien of dat er gewoon niemand is Die dessert :o Nee, dit is een map van hoe de world was op 12:00 vandaag. Een live map kan misschien in de toekomst maar is nu nog wat te belastend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.