Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Haha nee hoor. Ik doe dat soort dingen niet tegen jullie. Ik kon het gewoon niet laten om het te zeggen :puh:

Geplaatst:

Grrrr nu alweer gedeeltelijk mijn huis kwijt....... Ik heb de poll ook maar even opgezocht en ingevuld want nu vind ik overnieuw beginnen ook wel goed ...

Wat een aanval ook weer, net zo achterlijk als die Lizard Squad, slaat helemaal nergens op. Het moet ook nog een noob zijn geweest om TransIP te gebruiken, tenzij hij daar een webserver heeft misbruikt ofzo. Hoeveel verkeer was het dan? iets van 200Mbit/s ofzo? Ook wel slecht van je hoster dat je hele server dan plat wordt gelegd, met verlies van data ... Nu was de aanval gewoon succesvol terwijl als je hoster je server aan had gelaten er waarschijnlijk niets aan de hand was (ik hoop dat je hoster wel meer dan 200Mbit/s aankan, zelfs Versio kan dit en geloof me: versio zuigt hard).

Geplaatst: (bewerkt)

Hai Hai!

Hier de uitleg over hoe en wat. Alles blijft eigenlijk hetzelfde, behalve het Eco-systeem. Dat wordt deels afgeschaft. De bank is niet meer, hetzelfde geldt voor plots en taxes. Je hoeft Eco niet te gebruiken als je dat niet wil. Via /pay kun je onderling betalen. De signs werken nu, wat betekend dat je onderling kan verkopen en kopen. Ook kun je via Dave's Groothandel spullen verkopen aan de NPC shop. Naast dat kun je het weer omkopen, om het bijv. licht te maken, je health 'omhoog' kopen of je Tools repareren voor een kleine vergoeding. Tot zover het Eco systeem.

Protection, iets wat ook nooit goed ging. Nu dus wel, heel simpel. Chests lock je door /rcp lock te doen. Je kunt hem ook unlocken, /rcp unlock, een gebruiker toevoegen /rcp add <naam> of gebruiker verwijderen /rcp delete <naam>. Naast dat blijven items nu langer liggen, omdat die eerder na 5 sec weg waren.

Voor de rest is alles hetzelfde en heeft iedereen zijn inventory terug van het tijdstip van de backup. Als 'compensatie' krijgt iedereen een diamond tool-kit cadeau (wie dat wil natuurlijk :7) en vanwege nieuwjaar kan iedereen nu /kit firework gebruiken! :D

De server zal in de loop van vanavond openen.

post-75785-0-84957600-1419954924.png

De protection sign komt te vervallen, zodra die bug gefixt is wordt de huidige (nieuwe) chest protect plugin vervangen door de [Protection] sign :)

Edit

Oh, nog een dingetje. En dat is dat iedereen zijn wachtwoord opnieuw moet registeren en weer opnieuw moeten worden toegevoegd als Builder.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst: (bewerkt)

Maakt mij niks uit. Nogmaals: Is de playerdata ook terug gezet, of alleen de map?

Lezen is lastig :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

De protection sign komt te vervallen, zodra die bug gefixt is wordt de huidige (nieuwe) chest protect plugin vervangen door de [Protection] sign :)

Edit

Oh, nog een dingetje. En dat is dat iedereen zijn wachtwoord opnieuw moet registeren en weer opnieuw moeten worden toegevoegd als Builder.

Er staat de protection sign komt te vervallen, maar aan het einde van de zin staat dat ie komt. Ik snap het niet helemaal :?

En welk wachtwoord moet je opnieuw registreren? :)

En wat is Builder?

Geplaatst:

yes-were-open.gif

Ik ben vanavond beperkt aanwezig voor eventuele assistentie. Als ik niet online ben en je bent nog geen Builder bent stuur dan svp een mail op de server. Dit kan via /mail send SnaggyHeadshot <bericht>. Gelieve ook andere vragen voortaan via deze manier, dat is een stuk sneller en makkelijker voor mij :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...