Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/article/detail/2168382/2015/01/02/Mourinho-Op-een-dag-trappen-ze-Eden-Hazard-uit-het-Engels-voetbal.dhtml

Mourinho heeft een punt, het gaat er gewoon grat over. Onlangs lekte er een statistiek uit over Hazard, gemiddeld krijgt hij 55 overtredingen meer te verduren dan andere spelers. Kom op, waar zijn we in godsnaam mee bezig zeg?

Gisteren was er alweer een tackle die Hazard enkele weken buiten strijd kon stellen, Vertonghen verdiende donkergeel voor die overtreding, maar ALWEER komt hij weg met niets(tegen United mocht ie ook geel gehad hebben, maar ook dan kreeg hij niks).

Voor z'n eigen veiligheid zou Hazard een andere competitie moeten kiezen, de scheidsrechters zijn meer voor de horrortackles dan voor voetbal.

Kijkt u nog even naar het volgende filmpje als je me niet gelooft:

http://nr10.be/nieuws/eden-hazard-overleeft-horror-tackle-mourinho-gaat-door-het-lint-video

DONKERROOD, maar werd niet eens geel voor gegeven. Deze tackle was 100% op de man, de bal kon die speler nooit nog bereikt hebben.

De kritiek van Mourinho op de scheidsrechters? Gewoon volkomen terecht. Zeker wat Hazard betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft Mourinho wel gelijk hoor, maar wat een mongool is het... Altijd zeuren bij de scheidsrechters, verschrikkelijk arrogant, ligt nooit aan hem of zijn team. Wat heb ik een hekel aan hem en Chelsea. Was zo blij met de overwinning van Tottenham dus. En bijna nog blijer dat hij tot twee keer aan toe geen penalty kreeg en tottenham de eerste keer meten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft Mourinho wel gelijk hoor, maar wat een mongool is het... Altijd zeuren bij de scheidsrechters, verschrikkelijk arrogant, ligt nooit aan hem of zijn team. Wat heb ik een hekel aan hem en Chelsea. Was zo blij met de overwinning van Tottenham dus. En bijna nog blijer dat hij tot twee keer aan toe geen penalty kreeg en tottenham de eerste keer meten :D

Ik volg alle wedstrijden van Chelsea en hij heeft wel degelijk een punt hoor. In het begin van het seizoen kreeg Costa geel terwijl de keeper rood had moeten krijgen en het een penalty was. Overlaatst Fabregas geel voor schwalbe terwijl hij echt niet kon blijven rechtstaan met de fout op hem(al dan niet intentioneel). Als je dan al niet mag klagen...Tegen Stoke horrortackle niet afgestraft, tegen Tottenham kreeg Vertonghen voor z'n smerige tackle ook niks, en ga maar door.

Je mag dan wel een hekel hebben aan Chelsea en Mourinho arrogant vinden, maar er zit wel degelijk waarheid in wat hij zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Jesper vooral bedoelt dat wanneer meneer Mourinho eens een keer verliest hij altijd wel een excuus klaar heeft liggen (vaak moeten de scheidsrechters het ontgelden) en dat wanneer het andersom gebeurt je hem niets hoort zeggen. Correct me if I'm wrong.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zucht, wat is Van Gaal toch van plan. Stelt Januzaj nooit op, maar doet er alles aan om Januzaj bij United te houden. Leen 'm dan toch uit, op de tribune wordt ie ook niet beter hoor. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...